Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :) 

Nå har det gått to dager siden jeg skulle hatt mensen, og jeg har følgende symptomer:

- Uteblitt mens

- Mye kviser

- Treg mage

- Sliten korsrygg

- økt apetitt(magen rumler lettere ved tegn til sult)

Har ikke råd til å ta en test akkurat nå, så er derfor jeg spør..

Anonymkode: d5004...0f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det kan være. Det kan også hende den bare er litt sen, det skjer jo av og til det og. Har "barnefar" råd?

Anonymkode: 0c5d7...7a7

• Liker 1
Skrevet

Ja du er gravid! det er tvilinger..

Anonymkode: 66d85...1e1

• Liker 2
Skrevet

En test er ikke så dyrt, så dersom du sliter med den utgiften så bør du bestille en legetime snarest om du ikke skal beholde barnet. 

Skal du beholde barnet så bør du begynne i går å heve inntektene dine så en hundrelapp uventet utgift ikke feller dere. 

Anonymkode: e8391...d6d

• Liker 7
Skrevet

Nøyaktig hvordan er det du mener at folk på internett kan svare deg på det? 

Har du hatt ubekyttet sex? Har du ikke fått mensen ennå. Ja, da kan du være gravid, det er jo helt forbanna åpenbart... Det er også enda større sannsynlighet for at du IKKE er gravid. 

Den eneste måten du kan finne ut om du er gravid på, er å ta en test. Det er helt dønn pokkers umulig for noen som helst, både legen din og oss på nettet, å si om du er gravid så lenge du ikke har tatt en test. 

Alle sympbomene du lister opp kan være helt tilfeldige, og også tegn på at mensen kommer. Det er altså meningsøst å gi deg en diagnose basert på sånt. 

Ta en test. Alvorlig talt. Det er ikke så dyrt. Du kan bestille billig på nettet om økonomien er så stram. 

Anonymkode: 32da8...c94

• Liker 4
Skrevet

En test koster under 100-lappen? Det bør du nesten ha råd til.

Anonymkode: 79fa3...14c

• Liker 4
Skrevet

Har bestilt testere nå:) Rimelige, men brukbart nok. Har fremdeles ikke fått mensen, og både bryst og mage klør. Appetitten har økt, så nå skal jeg steke meg en burger i natten!

Og for de som lurer;) Jeg har faktisk en mann! Ønsker bare ikke at han skal betale for mine ting..

I morgen tar jeg en test, dersom posten er kommet :)

- ts

Skrevet

Det er helt vanligr pre-mens symptomer. Jeg kan jo ikke snakke for deg men jeg har gått både to og tre uker over uten å være gravid :/

Anonymkode: 61426...032

Skrevet

2-4 dager over tiden er vel helt normalt fra måned til måned

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt vanligr pre-mens symptomer. Jeg kan jo ikke snakke for deg men jeg har gått både to og tre uker over uten å være gravid :/

Det er helt i orden:)

Jeg har egentlig ikke så store forhåpninger, da jeg i de to forrige prøveperioden ikke ble gravid.. Men nå er plutselig ikke mensen her, så jeg holder pusten.. 

Jeg får se om jeg tør å teste i det hele tatt:blink: Har med vilje utsatt å teste meg til mensen skulle komme. Ville på en måte ha et sikrere bevis. Jeg har hatt mensen i begge prøveperiodene før denne. Det er første gangen mensen uteblir, og syklusen ser ut til å være stabil tror jeg? 

Men jeg blir ikke overrasket om det skulle være noe ustabilt med syklusen. Lurer bare på hva oddsen er for at det nå har klaffet:)

De symptomene jeg har nå, har jeg i alle fall ikke opplevd i de forrige periodene. Kvisene har vært så ille, at jeg så vidt greier å skjule det med sminke:sur: Og matlysten jeg har på natt er også nytt. 

Pleier å bli søtsugen under mensen, men nå er det middager som frister:sikle: Til frokost, ettermiddag og kvelds!

Nei vi får bare vente og se, men er utrolig irriterende å spekulere i det vide og brede. 

- ts

Skrevet

Hei hei.

Testene kom ikke i dag, så må vente til i morgen med å teste meg.:P

Har fremdeles ikke fått mensen da, men er tydeligvis utrolig vanlig blant de fleste. Men klart jo lengre tid det tar og med negative tester: desto større er sannsynligheten for at det ikke er noen graviditet. Jeg var riktignok litt kvalm i går kveld, men det kan jo være fordi jeg spiste burger.

-ts

Skrevet
På 14.9.2017 den 15.09, AnonymBruker skrev:

Hei hei.

Testene kom ikke i dag, så må vente til i morgen med å teste meg.:P

Har fremdeles ikke fått mensen da, men er tydeligvis utrolig vanlig blant de fleste. Men klart jo lengre tid det tar og med negative tester: desto større er sannsynligheten for at det ikke er noen graviditet. Jeg var riktignok litt kvalm i går kveld, men det kan jo være fordi jeg spiste burger.

-ts

Har de kommet nå? Har du fått teste?

Anonymkode: 24515...ef2

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har de kommet nå? Har du fått teste?

Anonymkode: 24515...ef2

Nei, testene er ennå ikke kommet:/ Vi synes det er litt rart at postkassen har vært tom i 2 dager, da vi alltid har fått reklamer i den. Kan det ha en forbindelse med flystreiken? 

Kunne jo selvsagt kjøpt testere på apoteker, men da bruker vi mye penger på disse testene:fnise: Og nå er det jo alt bestilt så.

Mensen har ikke kommet i alle fall, og nå blir jeg veldig fort varm ved den minste anstrengelse. 

Puppene får noen stikninger i ny og ne, i tillegg til å klø litt. 

-ts

Skrevet

Hei alle!

Testen kom aldri i posten, så jeg sendte inn en klage til nettsiden:P

Men i dag er det 8 dager over ikm, så jeg valgte å gjøre det store. Nemlig å knerte min digitale test..

Og den viste: 

image.jpeg

• Liker 7
Skrevet

Gratulerer? 

Men jeg er bekymret for økonomien din med et barn når en test er mer enn du har råd til. Håper det være var fordi du er for gnien til å ville tisse på en hundrelapp :P

• Liker 2
Skrevet

Vi kan ikke vite om du er gravid

Anonymkode: f056b...26a

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi kan ikke vite om du er gravid

Anonymkode: f056b...26a

Jo, det kan vi. Om vi scroller litt. 

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer? 

Men jeg er bekymret for økonomien din med et barn når en test er mer enn du har råd til. Håper det være var fordi du er for gnien til å ville tisse på en hundrelapp :P

Takk for hyggelig gratulasjon;)

Det er riktig det at jeg sparer, noe som i og for seg bare er fornuftig :) Tenker jeg gir bort testene til noen andre som trenger det.

Jeg er så lykkelig at jeg har ikke ord! :smilorange: Drømmen har blitt en realitet, og barnet vårt skal få et lite søsken:hjertesmil:

Dette er en solskinns tråd, hvor alt gikk som det skulle! Trodde ikke at jeg var så fruktbar, men vi får tydeligvis de barna vi fortjener😊 Nå er det ingenting som kan ta smilet fra meg!

- ts

Skrevet
På 12.9.2017 den 17.49, AnonymBruker skrev:

Hei! :) 

Nå har det gått to dager siden jeg skulle hatt mensen, og jeg har følgende symptomer:

- Uteblitt mens

- Mye kviser

- Treg mage

- Sliten korsrygg

- økt apetitt(magen rumler lettere ved tegn til sult)

Har ikke råd til å ta en test akkurat nå, så er derfor jeg spør..

Hjelper ikke å spørre her. Test er det eneste som vil gi deg et svar. Men så klart det er jo fullt mulig at du kan være gravid. Men ingen her kan svare det helt sikkert. Er det så f..ings dyrt med en test fra rfsu på matbutikken?

Skrevet
På 12.9.2017 den 19.51, AnonymBruker skrev:

Ja du er gravid! det er tvilinger..

Anonymkode: 66d85...1e1

Nei åttlinger. Garantert😜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...