Gå til innhold

Gavetips til mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo:) Mannen fyller snart 30 år og jeg ønsker å gi noe fint. Han er en fantastisk ektemann og far til barnet vårt. Dessverre er moren hans alvorlig syk, så han er naturlig nok ikke veldig lysten på noe feiring, og det skjønner jeg godt. Før hun ble syk hadde jeg planer om surprise party, men det er lagt på hylla. Har noen noe gavetips? Jeg ønsker å gi noe fint og betydningsfullt, som viser at jeg setter pris på ham. Ikke noe alkohol, siden begge er avholds... 

Anonymkode: d2246...6ca

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En tur, reise, opplevelse, som kan benyttes når han og dere føler det passer? En klokke med gravering? En romantisk middag, enten ute eller hjemme? Noe fint og betydningsfullt kan være så mye forskjellig. En fotobok med bilder fra opplevelser sammen, og med fine ord om at han settes pris på og hvorfor osv? Hva setter han pris på? Har han en hobby? Evt noe i forbindelse med den? Gavekort på noe avstressende i forhold til situasjonen? Enten bare for han, eller for barnet og deg også. Kan være alt fra massasje/spa til bowling, klatring, teater el. En omsorgskurv fra deg og barnet, med ulike ting i, eksempel bøker om han liker å lese, da kan du også bestille personlig bokmerke på nett med bilde av barnet eller dere alle tre, favorittsjokoladen, hjemmelagde gavekort,  god kaffe, morsomt brettspill, en god genser, skjerf el. Ville hatt med en gave oppi der som varer, ala det jeg nevnte, eks klokke ned gravering, kanskje bilde av barnet, tegninger osv som barnet har laget (vet jo ikke alder på barn, men om det går)samt gode spiselige ting, pleieting ala god shampo/såpe, kombinert med aktivitetsting og diverse koseklær el pen genser/skjorte, gavekort på ting el opplevelser som kan benyttes når det er ønskelig. Altså en kurv med gaver for flere typer anledninger, som kan nytes litt over tid! :)Surpriseparty kan du også arrangere senere, i etterkant når det evt passer seg. En samling med familie nå kunne være fint? Vet jo ikke hvordan situasjon er, om det lar seg gjøre. Kan det i det hele tatt gå an, så kanskje en tur/opplevelse sammen med sin mor og evt dere.:hjerte: Føler med dere i situasjonen!:klem::hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...