AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #1 Skrevet 12. september 2017 Noen menn er flinkere til å si fra og sette grenser enn andre. Men hva er det med kvinnfolk som ikke takler at en mann har litt temperament som aldri går ut over henne, men som sier at til han at man må slutte? De fleste som går med på noe slikt ender opp med at kvinnen etter hvert finner seg en "bad boy" fordi nåværende kjæreste ble en tøffel til slutt? En bestemt mann setter tydelige grenser og lar seg ikke bli køddet med av noen. Kvinner søker slike menn i utallige kontaktannonser. Hva gjør at de ikke takler en bestemt mann? Anonymkode: 97435...9db
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #2 Skrevet 12. september 2017 Sannsynligvis respektløsheten hans når han hevder det ikke går ut over henne når det åprnbart gjør det. Selvkontroll og balanse i sitt indre er viktig både når man skal leve sammen med en kjæreste og når man vurderer barn. Anonymkode: 1485d...d0e 7
Sykkelkopp Skrevet 13. september 2017 #3 Skrevet 13. september 2017 De vil konstant teste om du fortsatt er mann nok for dem. Gir du etterhvert etter og oppfører deg som en tøffel har de svaret sitt og finner en ny
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #4 Skrevet 14. september 2017 På 9/13/2017 den 12.07, Sykkelkopp skrev: De vil konstant teste om du fortsatt er mann nok for dem. Gir du etterhvert etter og oppfører deg som en tøffel har de svaret sitt og finner en ny Dette gjore exen min mot meg of var utro med en bad boy. Hun fikk uansett karma. Nå er jeg "bad boy" igjen og hun kommer haltende etter Heldigvis har jeg en HOE alarm innebygget selvfølgelig Anonymkode: 97f50...e11
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #5 Skrevet 15. september 2017 På 12.9.2017 den 15.54, AnonymBruker skrev: Noen menn er flinkere til å si fra og sette grenser enn andre. Men hva er det med kvinnfolk som ikke takler at en mann har litt temperament som aldri går ut over henne, men som sier at til han at man må slutte? De fleste som går med på noe slikt ender opp med at kvinnen etter hvert finner seg en "bad boy" fordi nåværende kjæreste ble en tøffel til slutt? En bestemt mann setter tydelige grenser og lar seg ikke bli køddet med av noen. Kvinner søker slike menn i utallige kontaktannonser. Hva gjør at de ikke takler en bestemt mann? Anonymkode: 97435...9db Noen menn (og kvinner) klarer å si hva de mener - uten å klikke i vinkel mens de sier det. Jeg foretrekker sånne kjærester Jeg skal aldri date noen med "temperament" igjen. Jeg har andre ting å gjøre enn å høre på en fyr som klarer å starte en krangle med seg selv. Anonymkode: 3bbcf...a8d 3
SunnivaOslo Skrevet 16. september 2017 #7 Skrevet 16. september 2017 Går det ikke Ann å være bestemt og stå for det man sier uten å være i kategorien "dominant badboy"? Dette var ny info for meg da jeg kjenner mange ordentlige menn som tør å sette grenser uten å være aggressive,bruke vold eller være kranglete.
sol87 Skrevet 16. september 2017 #8 Skrevet 16. september 2017 På 9/12/2017 den 15.54, AnonymBruker skrev: Noen menn er flinkere til å si fra og sette grenser enn andre. Men hva er det med kvinnfolk som ikke takler at en mann har litt temperament som aldri går ut over henne, men som sier at til han at man må slutte? De fleste som går med på noe slikt ender opp med at kvinnen etter hvert finner seg en "bad boy" fordi nåværende kjæreste ble en tøffel til slutt? En bestemt mann setter tydelige grenser og lar seg ikke bli køddet med av noen. Kvinner søker slike menn i utallige kontaktannonser. Hva gjør at de ikke takler en bestemt mann? Anonymkode: 97435...9db Kan du utdype litt hva du mener med "litt temperament". Kan du beskrive en slik situasjon for meg? Ut fra så lite informasjon er det vanskelig å bedømme. 1
Papirfly Skrevet 16. september 2017 #9 Skrevet 16. september 2017 Tråden er ryddet for personangrep. Papirfly, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå