AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #1 Skrevet 12. september 2017 Stemoren til barna mine er rasende god på å lage mat og hver gang det er farens uke kommer de hjem og forteller om hvor god mat hun lager. Hun smører lunsj, lager wraps, omeletter, matmuffins etc. Alt er visst så digg. Vi er ikke på 100% good thermes etter en konflikt jeg i ettertid innser var drama fra min side så jeg kviser meg litt for å spørre henne. Men det er særlig pølseformen hennes barna elsker, se sier det er en med potet, løk og ost i en slags form. Noen som vet om en oppskrift som ligner? Anonymkode: 43670...05b
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #2 Skrevet 12. september 2017 Nei. Fordi en pølseform som all annen mat er mer enn sine bestanddeler. Vi vet ikke om det er muskatt, kanel, salvie, provencekrydder eller curry i stemors grateng. Du vet det ikke. Barna vet det trolig ikke. Ta deg på tak og kontakt stemor og be om oppskrifter. Dersom du har oppført deg i møtet med bonusmor som en furt unge som blir fortalt at han må dele yndlingsleken sin (ikke ulikt kvinner flest, dessverre, så en forstår jo hvor barn tar det fra..), gjør som du sier til barna at de må gjøre: be om unnskyldning. Oppdragelse er et prosjekt som må holdes og vedlikeholdes livet gjennom for å sikre at vi er og forblir ok mennesker. Så praktiser selvoppdragelse. Særlig om den er ubehagelig. Anonymkode: a1312...cb0
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #3 Skrevet 12. september 2017 Takk for "hjelpen" TS Anonymkode: 43670...05b
Lady Lovelylocks Skrevet 12. september 2017 #4 Skrevet 12. september 2017 Kanskje du kan be barna spørre om oppskriften? Eller få mannen din til å spørre...
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #5 Skrevet 13. september 2017 Tipper det er som fiskegrateng (Bechemelsaus og ost) - Erstatt fisken med pølse, poteter og løk - Men du kan jo faktisk løse opp konflikten mellom dere ved å fortelle henne hvor mye ungene skryter av maten hennes, og at du gjerne kunne tenke deg oppskriften på pølseformen. Jeg tror det i seg selv er noe som kan løse opp den litt sure tonen. Det er alltid en utrolig hyggelig tilbakemelding å få fra ungene til din nåværende mann og ikke minst fra hans eks Anonymkode: cca71...b44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå