Gjest mari ili Skrevet 17. januar 2005 #1 Skrevet 17. januar 2005 hvor får man kjøpt sånne skummadrasser som man har i barnehager? har lett febrilsk på nettet, men finner ingen som selger til privatpersoner. Hvor mye koster disse ca (2x2m)? Fant en side, men den viste seg å være fra 2001 eller no.. Hadde blitt veldig glad om noen viste noe om dette!
Far til 2 Skrevet 18. januar 2005 #2 Skrevet 18. januar 2005 Jeg vet ikke hva slags skummadrasser du referer til som de har i barnehagen, men et alternativ er å kontakte embalasjefabrikker eller likn. Nå sier du ingenting om hvor du bor, men jeg vet ihvertfall at det er en slik leverandør i Sande (Vestfold) og en i Hønefoss. Far til 2
Gjest mari ili Skrevet 18. januar 2005 #3 Skrevet 18. januar 2005 Sånne som de har på pute rom, skal lage noe lignende på et barnerom .... bor ved Oslo
Titti72 Skrevet 18. januar 2005 #4 Skrevet 18. januar 2005 Søk på startsiden og "skumplast" så kommer han i hønsfoss opp. De har stengt i uke 3-4 så du må vente med å singe dit. Der kan du bestille etter mål og få madrassen trukket i stoff. Vær klar over at det er ganske dyrt.
Gyda Skrevet 18. januar 2005 #5 Skrevet 18. januar 2005 Gå inn på leika.no og skriv madrass i søke-vinduet, så får du opp mange forskjellige leke-madrasser
Gjest mari ili Skrevet 18. januar 2005 #6 Skrevet 18. januar 2005 Tusen takk, tror jeg fant det på leika!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå