Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne pp har jeg virkelig kjent på hvor dårlig sexlivet har blitt. Det er rett og slett pliktsex. Er det noen som har det likt? Hva gjør man da? 

Anonymkode: 01c1e...ed5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man tar en pause og slutter å stresse. 

Skrevet
1 minutt siden, Antoinette skrev:

Man tar en pause og slutter å stresse. 

Joda, ideelt sett. Men så er det ikke alle som har tid til pauser. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, det har du. Og stresser du mer går mannen lei av både deg og prøvingen. 

Skrevet
2 minutes ago, AnonymBruker said:

Dårlig sexliv smitter fort over til dårlig samliv. Er det ikke verdt å ta en pause for å få forholdet på rett kjøl? Flere opplever også at når man slutter å prøve så blir de gravid, (kanskje det er reduksjon stresshormon, bekymringer osv).

Anonymkode: b9da7...c5c

Skrevet

Det er mange par som går fra hverandre under prøvetiden fordi hun ikke klarer å slappe av. 

Skrevet

Jeg har gjennomført ivf og legen der sa at han aldri hadde møtt et par som ikke hadde fått redusert kvaliteten på sexlivet i den perioden. 

Selv beit jeg meg gjennom pliktsexen, forsøkte å forføre mannen slik at han merka mindre av plikten i det. Kipt ja, men sånn var nå bare virkeligheten.  Det er nå en befrielse å ha sex uten at det er en plikt

Anonymkode: 29d5a...a11

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var når vi etter to år med prøving hadde pause,at det traff 😉

Anonymkode: 925a6...aca

Skrevet
22 minutter siden, Antoinette skrev:

Joda, det har du. Og stresser du mer går mannen lei av både deg og prøvingen. 

Oi, her var det noen som leste vel mye mellom linjene! Jeg stresser da ikke noe mer enn mannen gjør, og den ene er ikke noe mer lei enn den andre. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Oi, her var det noen som leste vel mye mellom linjene! Jeg stresser da ikke noe mer enn mannen gjør, og den ene er ikke noe mer lei enn den andre. 

Når det gjelder IVF er det dama som stresser. Mannen kjenner ikke dette på kroppen på samme måte og er roligere. 

Skrevet
1 minutt siden, Antoinette skrev:

Når det gjelder IVF er det dama som stresser. Mannen kjenner ikke dette på kroppen på samme måte og er roligere. 

Det har vel ikke noe med å kjenne på kroppen eller ei når det kommer til forsøk. Det er som å si at menn ikke er nervøse for at ting kan kne i en graviditet fordi det ikke er han som går gravid. 

Min mann var mer nervøs enn meg under prøving. Kjempe redd for at noe er galt med han, at vi aldri vil få livet vi ønske oss. Når vi først etter to år prøving fikk positiv test fikk han kjempe angst for alt som da kan skje under graviditeten. 

Så å si at det kun er fruen som stresser ved ivf eller prøving, fordi det er hennes kropp det går på. Det er vel litt trangsynt.

Skrevet

Ja, det finnes nok noen menn som blir fulle av østrogen også :fnise:

Men jeg står ved mitt første råd, du/dere må stresse ned. 

Skrevet

Jeg kjenner meg igjen! Jeg har nådd et punkt hvor jeg har resignert, og tenker at går det ikke, så går det ikke, og da får det bli IVF. Det har vært MYE frustrasjon og følelser, og er det fortsatt, men jeg kan ikke tvinge oss til å ha sex hele tiden, heller.

Sender deg en klem, og lykke til :-)

Anonymkode: d11c1...443

Skrevet
8 minutter siden, Antoinette skrev:

Da har du uansett lest for mye mellom linjene, for her er det ikke noe IVF inne i bildet. Og det er en generaliserende tankegang du viser når det gjelder IVF, også. 

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Antoinette skrev:

Ja, det finnes nok noen menn som blir fulle av østrogen også :fnise:

Men jeg står ved mitt første råd, du/dere må stresse ned. 

Det handlet om stress her. Stress kan skje alle. Nervøs tankegang, redsel. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...