Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

1/3 av befolkningen som stemte i min kommune stemte FRP. Bør jeg flytte til en kommune med høyere andel oppegående mennesker?

Anonymkode: 8b31e...329

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har vel råd til det nå. Hadde det blitt rødgrønt så hadde du måttet betale langt mer i skatt og fått mindre å rutte for. Ville gått ut over pensjonister og uføre og. Men det er vel sånt oppegående mennesker synes er helt greit. 

Anonymkode: f5a7e...49d

• Liker 2
Skrevet

Flytte fra en kommune hvor det er såpass mange fornuftige? Hvorfor det? :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg er fra Norges kanskje blåeste fylke. Kom meg fort vekk derfra, ja. 

Anonymkode: ad275...2ca

• Liker 2
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har vel råd til det nå. Hadde det blitt rødgrønt så hadde du måttet betale langt mer i skatt og fått mindre å rutte for. Ville gått ut over pensjonister og uføre og. Men det er vel sånt oppegående mennesker synes er helt greit. 

Tja, si ikke det. Jeg gikk masse opp i skatt med de blå-blå selv om jeg hadde gått ned i lønn

Anonymkode: a9088...707

• Liker 1
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1/3 av befolkningen som stemte i min kommune stemte FRP. Bør jeg flytte til en kommune med høyere andel oppegående mennesker?

Alta? Altafolket solgte Finnmark til fordel for en mulig utredning av sykehus. Noe som allerede har blitt nedstemt 2 ganger..... Skammelig!

Anonymkode: a9088...707

Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har laveste sats AAP, enslig mor og har boliglån. Med denne regjeringen økte skatten min med 15 000 kr, selv om jeg gikk ned i inntekt.

Anonymkode: 19793...949

• Liker 2
Skrevet

Ja, det synes jeg. En kommune hvor bare 1/3 er oppegående er ganske urovekkende.

• Liker 2
Skrevet

Flytt til Oslo, du. Fornuftens høyborg :hoho:

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på når folk skal vokse opp, politikk og religion kan ikke diskuteres. Og det er nok mange som ikke syntes du er særlig oppegående heller ;)

Anonymkode: 2bd30...01f

Skrevet

Du ønsker å flytte vekk fra områder hvor mange har et annet politisk eller religiøst syn enn deg? Er det ikke nettopp det motsatte de som ikke liker FrP argumenterer for? Liker du ikke mangfoldet kanskje? Høres veldig fordomsfullt ut. 

Anonymkode: e51b0...bbf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...