Gå til innhold

Manglene sexlyst

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er helt umulig å finne sexlyst når godhet mangler. Han viser meg ingen omsorg og godhet. Det er bare begjær og lyst! Han har ingen gode tanker for andre. Unner ingen andre opplevelser eller lignende. Mye misunnelse. Viser ikke glede på andres vegne. Kjefter på barna hele tiden. Ingen trøst. Ingen forståelse. Snakker negativt om andre. Ingen varme klemmer bare klemmer med puppekniping og hendene ned i buksen.

Jeg klarer ikke gi godhet jeg heller. Det er for mye negativt!

Vi kommer ikke ut av denne negative karusellen. Han klarer ikke, han sier jeg må gi han noe. Jeg må vise at jeg har lyst på han. Jeg har gått til familieveileder - ALENE! Han vil ikke være med. Jeg bestilte noen tabeletter som skulle gi økt lyst - uten virkning! Jeg har prøvd i gå med på sex uten lyst - har tenkt at den kommer. Men det gjør den ikke. Jeg klarer ikke spille og da blir han sur

Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: a5901...429

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier det jo selv, dere må komme dere ut av den negative spiralen.

Sex er jo et overskudd fenomen. Og med bare negativitet sier det seg selv at det ikke blir noe overskudd.

For å få til endring må folk ønske endring, Hvis dere begge ønsker det, så er det mulig.

Hvis dere kan samtale sammen, prøv som finn tilbake til noe av det som brakte dere sammen. Før alt ble negativt. Dere har det jo i dere, men har glemt det.

Gjest Alterego666
Skrevet
21 minutter siden, stan skrev:

Sex er jo et overskudd fenomen. Og med bare negativitet sier det seg selv at det ikke blir noe overskudd.

For å få til endring må folk ønske endring, Hvis dere begge ønsker det, så er det mulig.

Hvis dere kan samtale sammen, prøv som finn tilbake til noe av det som brakte dere sammen. Før alt ble negativt. Dere har det jo i dere, men har glemt det.

Det du peker på er nok den eneste farbare veien. Det er også den vanskeligste veien. Det virker som du har gått den, og funnet fram. Det inngir respekt!

Skrevet
38 minutter siden, stan skrev:

Han har prøvd å snakke om dette, manglede vår sexlivet, i begynnelsen jeg har prøvd forklare ham at jeg har ikke lyst, pga hormonene  min tidlig klimaks som påvirket meg mye, ærlig talt. Jeg har sagt til ham at jeg gidder ikke snakke om sex ( vi har sammen veldig lengeeee) snakke om sex for meg det var normalt i begynnelsen vår forhold da vi prøvd ble kjent med hverandre, men nå?? snakke om sex etter mange år sammen?? gidder ikke 

i siste jeg har tilfredstilte meg selv, uten lyst å ha sex med ham. hvorfor??? fordi når jeg tilfredstille meg, må ikke tenke på andres behov, eller feil, ikke gjør sånn, og sånn...

Anonymkode: bfcec...cfb

Skrevet
3 timer siden, stan skrev:

Takk for svar. Vi ønsker begge en endring. Problemet er at vi ser forskjellige løsninger. Hans løsning er at jeg må vise at jeg har lyst på sex. Jeg har ikke en sexbryter som kan "switches" på! Lysten min kommer med fine handlinger og gode tanker. Den kommer med omsorg og godhet. Det klarer ikke han å vise så lenge jeg ikke kan gi han sex. Hvordan kommer vi frem til en løsning sammen når vi ser så ulikt på problemet?

Anonymkode: a5901...429

Skrevet
3 timer siden, Alterego666 skrev:

Det du peker på er nok den eneste farbare veien. Det er også den vanskeligste veien. Det virker som du har gått den, og funnet fram. Det inngir respekt!

Tja, jeg / vi gikk den og fant ikke fram. 

Men jeg skal ikke gjøre samme feilen igjen.

Jeg ser det som min fremste oppgave å få kjæresten min til å føle seg elsket. Det krever selvsagt mye energi og oppmerksomhet, men jeg er livredd for at likegyldigheten skal få snike seg inn. Det gir jo resultater. Jeg har en kjæreste som gir meg så mye igjen, og som får meg til å føle meg elsket og. Jeg sier ikke det er lett, men det er verd det. 

Men om begge ønsker å snu en negativ spiral, så er det et godt startsted.

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
2 timer siden, stan skrev:

Tja, jeg / vi gikk den og fant ikke fram. 

Men jeg skal ikke gjøre samme feilen igjen.

Jeg ser det som min fremste oppgave å få kjæresten min til å føle seg elsket. Det krever selvsagt mye energi og oppmerksomhet, men jeg er livredd for at likegyldigheten skal få snike seg inn. Det gir jo resultater. Jeg har en kjæreste som gir meg så mye igjen, og som får meg til å føle meg elsket og. Jeg sier ikke det er lett, men det er verd det. 

Men om begge ønsker å snu en negativ spiral, så er det et godt startsted.

Godt sagt. Jeg har to avsluttede samliv bak meg. Kjenner godt til den knugende tyngden i den negative spiralen, uten av keg/vi klarte å snu det. Jeg tar mer enn gjerne min del av skylden, som ikke er liten.

Bare godt å høre at noen klarer det, det gir håp. Respekt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...