Gå til innhold

Burde jeg droppe jobb intervjuet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

J19 

Har et jobbintervju for en klesbutikk etter skolen i dag, men gruer meg forferdelig mye.. 

Har hatt deltids jobb tidligere, selve jobben gikk veldig fint, fikk masse skryt av sjefen, men jeg er så utrolig usikker på meg selv, som gjorde at jeg sluttet..

Det største problemet er de andre ansatte. Er redd for at de syns jeg er rar, eller prater for lite.. Men kunder har jeg ingen problem å snakke med, der er jeg kjempe utadvent. Sjefen min har også veldig "høy status", noe jeg vanligvis ikke bryr meg om, men nå gjør det meg redd.. 

Hvordan kan jeg slutte å bry meg om hva andre tenker om meg? Jeg må vell ikke forandre personlighet kun for å tilfredstille den jeg jobber med? 

Er redd for at de jeg jobber med vil egentlig at jeg skal slutte, fordi jeg er kjedelig eller annerledes.. 

Anonymkode: 9eb72...217

Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan jeg slutte å bry meg om hva andre tenker om meg? Jeg må vell ikke forandre personlighet kun for å tilfredstille den jeg jobber med?

Hvis personligheten din hemmer deg så voldsomt så bør du vel jobbe med deg selv, eller hva?

Du kan slutte å bry deg ved å utfordre deg selv til å gå inn i situasjoner du finner ubehagelige.

Skrevet

Skjønner veldig godt hvordan du har det, og har vært der selv. Har til og med sånne tanker fortsatt. MEN du må bare prøve deg frem. Ofte tenker vi at andre tenker dårlig om oss, når de ikke gjør det. Du vil alltid oppleve at noen ikke liker deg osv. og dette er noe som du burde bli vant med NÅ før dette utvikler seg til et problem.

Så dra, smil og gjør ditt beste :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...