AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #1 Skrevet 12. september 2017 Jeg er gravid, og har fått såpass mye bekkenplager at jeg har måttet bytte ut det meste av det jeg trener med spinning (som er det eneste jeg har prøvd til nå som ikke er drepen for bekkenet). Problemet er at da får jeg vondt.. andre plasser... Baken går forsåvidt greit. Problemet er det mest følsomme området på kvinnekroppen. Det gnager og gnurer, og ikke på den gode måten. Jeg tror til og med jeg fikk et lite åpent sår i går, for det svei noe så inn i satan da jeg skulle dusje etterpå. Noen råd? Jeg hadde "bleiebukse" før, men den finner jeg ikke igjen, og den var vel mest paddet i rompo. Anonymkode: 27c9a...e68
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #2 Skrevet 12. september 2017 Sitt bakpå sitteknokene. Ikke musa. Anonymkode: 3b390...33c
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #3 Skrevet 12. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sitt bakpå sitteknokene. Ikke musa. Anonymkode: 3b390...33c Det gjør jeg så godt det lar seg gjøre, men sykkelen er sånn laget at jeg ikke når frem til styret om jeg ikke er fremoverlent (og man skal uansett ikke sitte rett opp og ned heller, da). Selv når jeg har skjøvet setet så langt frem det går, og styret så langt frem det går, må jeg lene meg fremover for å nå frem, og da kommer automatisk musa i kontakt med setet. Anonymkode: 27c9a...e68
Wiggins Skrevet 12. september 2017 #4 Skrevet 12. september 2017 Da er det bare en ting å si: Kjøp en ny, ordentlig sykkelbukse med god polstring. Det er verdt å investere i. Det er (forhåpentligvis) ingenting som hindrer deg i å fortsette å sykle etter at du har født. 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #5 Skrevet 13. september 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Det gjør jeg så godt det lar seg gjøre, men sykkelen er sånn laget at jeg ikke når frem til styret om jeg ikke er fremoverlent (og man skal uansett ikke sitte rett opp og ned heller, da). Selv når jeg har skjøvet setet så langt frem det går, og styret så langt frem det går, må jeg lene meg fremover for å nå frem, og da kommer automatisk musa i kontakt med setet. Anonymkode: 27c9a...e68 Du trenger ikke det. Bare vipp bekkenet bakover. Det vil si at du faktisk må aktivere magemusklene hele økta. Men det er en winwin-situasjon. Anonymkode: 3b390...33c
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #6 Skrevet 13. september 2017 En god sykkel shorts, har bra padding foran og. Anonymkode: 7b122...e5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå