Gå til innhold

En mann har aldri kontakt med en dame, uten baktanker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sant? :) 

Anonymkode: 7d897...4bc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sant

Anonymkode: 38e6d...79f

• Liker 6
Skrevet

Nei. Jeg prater med mange kvinner og det er sjeldent jeg har noen baktanker med det.

Skrevet

Det er helt riktig, hvis det ikke kommer frem med engang så avslører han det etterhvert 

• Liker 1
Skrevet

"baktanker"...høres ut som det at menn liker damer er en gigantisk konspirasjon. Jeg tror at hvis en singel mann og en singel dame på ca samme alder har jevnlig kontakt så kommer begge alltid til å bevisst eller underbevisst vurdere den andr som en potensiell partner. Dette er naturlig fordi menn og kvinner er kompitable og trenger hverandre.

• Liker 3
Skrevet

Tull. Har ei venninne her inne på KG jeg har pratet med lenge. Jeg liker å ta kontakt med henne og prate med henne, for jeg liker henne. Og fordi hun har hjulpet meg masse. Jeg bryr meg oppriktig om henne. Hun er en god person

Det er nok av fitte her i verden. Gidder ikke sitte her og prøve så hardt, når jeg heller kan gå på tinder eller byen for å få meg noe.

Anonymkode: ebb5d...86c

Skrevet

Kan baktanken være at det er koselig å prate i lag?

Skrevet

Baktanker, som i sex eller forhold?

Jeg kjenner menn som har litt mer dybde og innhold i hjernen. Vennskap, gode samtaler og inntrykk og påvirkning fra begge kjønn trenger man

Anonymkode: 6f79e...465

Skrevet

Hvorfor er et ønske om kjærlighet, så snart det kommer fra en mann, en baktanke?

• Liker 4
Skrevet
17 timer siden, fullførsetningen skrev:

Hvorfor er et ønske om kjærlighet, så snart det kommer fra en mann, en baktanke?

Er det hvis man later som noe annet. Noe veldig mange gjør.

Anonymkode: 00943...65b

• Liker 2
Skrevet
20 timer siden, fullførsetningen skrev:

Kjærlighet? Du mener et ligg?

Nei. Menn har som regel en baktanke med alt de gjør. Mange som kaller seg feks gentleman men de er ikke det. De er det mot de pene unge jentene de vil ha. Er du ikke gentleman mot alle folk du møter så vær så snill å ikke kall deg selv det.

Skrevet
4 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Kjærlighet? Du mener et ligg?

Nei. Menn har som regel en baktanke med alt de gjør. Mange som kaller seg feks gentleman men de er ikke det. De er det mot de pene unge jentene de vil ha. Er du ikke gentleman mot alle folk du møter så vær så snill å ikke kall deg selv det.

Kjærlighet er ikke det samme som et ligg. De er to forskjellige ting. Forelskelse er noe annet enn kåtskap. 

Ellers så har som regel ALLE mennesker baktanker med alt de gjør og sier uavhengig av kjønn. Selv altruisme er ofte drevet av egoisme - f.eks om man donerer penger til fattige barn i afrika så er det ofte enten for å ha noe som vedkommende kan skryte av eller for og lette på egen samvittighet. 

Mennesker er egoistiske av natur. Sånn er det bare. 

• Liker 1
Skrevet

Tja... Hvis de er single så kanskje. Eller de har ikke nødvensligvis baktanker, men hvis muligheten til sex byr seg så sier de ikke nei til det. Det er i alle fall min erfaring. Men er vi damer så annerledes? Vi er kanskje ikke like mye ute etter sex, men er ikke mannlige venner litt kjekke å ha? De fleste vennskap er bygget på at man ønsker "noe". Som kvinne har jeg da flere ganger hatt kontakt med mannlige venner fordi jeg ønsker at de skal bli forelsket, eller rett og slett for sex. Tror også damer er veldig glade i å ha kontakt med menn som flørter og får de til å føles seg bra også når de er i forhold. Fordi det er deilig å føle seg attraktiv, ikke sant? Ønsker vi ikke egentlig at alle mann skal begjære oss?

Anonymkode: 906ac...32d

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, WubWub skrev:

Kjærlighet er ikke det samme som et ligg. De er to forskjellige ting. Forelskelse er noe annet enn kåtskap. 

Ellers så har som regel ALLE mennesker baktanker med alt de gjør og sier uavhengig av kjønn. Selv altruisme er ofte drevet av egoisme - f.eks om man donerer penger til fattige barn i afrika så er det ofte enten for å ha noe som vedkommende kan skryte av eller for og lette på egen samvittighet. 

Mennesker er egoistiske av natur. Sånn er det bare. 

Eller fordi de vet at de selv har det så godt at de vil dele med andre som ikke har det så godt?

Her snakker vi spesifikt om menn og siden menn er som de er så må man bare skjønne at de gjør ting for å få noe ut av det.

Det ligger i deres natur "gi meg,gi meg,gi meg!"

Skrevet
7 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Eller fordi de vet at de selv har det så godt at de vil dele med andre som ikke har det så godt?

Her snakker vi spesifikt om menn og siden menn er som de er så må man bare skjønne at de gjør ting for å få noe ut av det.

Det ligger i deres natur "gi meg,gi meg,gi meg!"

er da mange menn som er i kjærlige forhold? hvor kommer dette mannehatet fra, jeg forstår ikke. 

Skrevet
På 9/12/2017 den 8.18, WubWub skrev:

Nei. Jeg prater med mange kvinner og det er sjeldent jeg har noen baktanker med det.

Men du er jo homo og forvirret. Hadde du snakket med en annen mann så hadde du vell hatt baktanker😂

Anonymkode: a00ef...69a

Skrevet
2 timer siden, WubWub skrev:

er da mange menn som er i kjærlige forhold? hvor kommer dette mannehatet fra, jeg forstår ikke. 

Jeg er mann og dette har ingenting med mannehat å gjøre. Nå oppfører du deg akkurat som et kvinnemenneske. Kritikk mot menn eller negative ord er ikke mannehat.

Jeg vet selv at i de aller fleste tilfeller menn tar kontakt med kvinner er det pga baktanker. Håp om å få noe seksuelt ut av det på et eller annet tidspunkt 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men du er jo homo og forvirret. Hadde du snakket med en annen mann så hadde du vell hatt baktanker😂

Jeg er hverken homo eller forvirret. Råder deg til å slutte følge etter meg i tråder for å spre hat imot homofile og falske rykter. 

Skrevet
On 9/12/2017 at 8:23 AM, Stiigen said:

"baktanker"...høres ut som det at menn liker damer er en gigantisk konspirasjon. Jeg tror at hvis en singel mann og en singel dame på ca samme alder har jevnlig kontakt så kommer begge alltid til å bevisst eller underbevisst vurdere den andr som en potensiell partner. Dette er naturlig fordi menn og kvinner er kompitable og trenger hverandre.

Jeg gjør ikke det, men har opplevd at de aller fleste menn gjør det. Sexpartner iallefall. Opplever uhyre sjeldent at jeg har kontakt med en mann over lengre tid uten at de prøver seg.

Anonymkode: b07b5...206

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann og dette har ingenting med mannehat å gjøre. Nå oppfører du deg akkurat som et kvinnemenneske. Kritikk mot menn eller negative ord er ikke mannehat.

Jeg vet selv at i de aller fleste tilfeller menn tar kontakt med kvinner er det pga baktanker. Håp om å få noe seksuelt ut av det på et eller annet tidspunkt 

Men da tar du feil uavhengig av hvordan du tolker meg som person. En mann kan fint være venn med ei kvinne uten at mannen ønsker noe mer. 

Du viser så til deg selv og dine egne tanker for å bygge opp under påstanden din. Men du er du; du er ikke en representant for menn. Du er et enkelt individ. 

De fleste voksne menn som har ei venninde tenker ikke i de samme banene som deg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...