AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #1 Skrevet 12. september 2017 - Er grei med meg på tomannshånd, men ikke synlig ute blant andre. - På Facebook unnlot hun og mannen å gratulere meg med 35 års dagen. - Hun besøker steder der jeg har vært(plukket det opp på facebook, der jeg deler om slikt). - Kler seg som meg - Hun stirrer tomt på meg, når jeg snakker med andre i sosiale settinger - Hun ser ikke på meg når vi prater Noen som kjenner seg igjen og vet hva dette her er for noe? Anonymkode: b8267...89e
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #2 Skrevet 12. september 2017 Forelsket? Anonymkode: aedc2...d26
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #3 Skrevet 12. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forelsket? Anonymkode: aedc2...d26 Hun er sammen med en mann, så antar at hun er heterofil. -ts Anonymkode: b8267...89e
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #4 Skrevet 12. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hun er sammen med en mann, så antar at hun er heterofil. -ts Anonymkode: b8267...89e Spørsmålet var vel ment for deg? Er DU forelsket siden du er så jævla opphengt i en annen person av samme kjønn? Anonymkode: bf75f...abf 3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #5 Skrevet 12. september 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spørsmålet var vel ment for deg? Er DU forelsket siden du er så jævla opphengt i en annen person av samme kjønn? Anonymkode: bf75f...abf Tror nok ikke det... Anonymkode: b8267...89e
Miss.Wildfox Skrevet 12. september 2017 #6 Skrevet 12. september 2017 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som kjenner seg igjen og vet hva dette her er for noe? Anonymkode: b8267...89e Veldig enkelt, en som ikke er verdt tittelen venn. I en alder av 35 år burde man klare seg uten sånne folk i livet sitt.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #7 Skrevet 12. september 2017 Jeg ville ikke ha reagert på noe av det. Hvorfor gjør du det? Anonymkode: a5524...34e 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #8 Skrevet 12. september 2017 Hvilke 35-åringer er så opphengt i hvilke gratulasjoner man får på Facebook? Jeg tviler også på at klesstilen din er så unik at det ikke er naturlig at andre går med tilsvarende stil. Anonymkode: de0b6...543 4
Gjest noe tilfeldig Skrevet 12. september 2017 #9 Skrevet 12. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilke 35-åringer er så opphengt i hvilke gratulasjoner man får på Facebook? Jeg tviler også på at klesstilen din er så unik at det ikke er naturlig at andre går med tilsvarende stil. Anonymkode: de0b6...543 ... eller at stedene TS besøker er så spesiell at det er helt banebrytende at noen andre hun kjenner også kan tenkes å dra dit..
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #10 Skrevet 12. september 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilke 35-åringer er så opphengt i hvilke gratulasjoner man får på Facebook? Jeg tviler også på at klesstilen din er så unik at det ikke er naturlig at andre går med tilsvarende stil. Anonymkode: de0b6...543 Helt enig. Ts virker paranoid og selvopptatt. Sannsynligvis er denne dama på steder du også har vært fordi dere har felles interesse eller venner som fører dere begge dit. Stirrer tomt på deg når du prater må være overdriving, aldri opplevd det med mindre folk er grovt rusa, hun konsentrerer seg bare sikkert eller slapper av i ansiktsmusklaturen. Jeg gidder ikke å se stram i maska og overblid ut når venner snakker med en tredjeperson jeg selv ikke deltar i samtalen med. Anonymkode: 5aaf6...46d 3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #11 Skrevet 12. september 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville ikke ha reagert på noe av det. Hvorfor gjør du det? Anonymkode: a5524...34e Hvis jeg ikke ville ha reagert på det så ville jeg ikke ha opplyst om det. Hvorfor tror du at DU er normen for verdens befolkning? Anonymkode: e077f...63e
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #12 Skrevet 12. september 2017 Hun høres helt normal ut. Ikke noe rart med den oppførselen Anonymkode: ba536...e6f 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #13 Skrevet 15. september 2017 Hvis jeg ser at noen har vært på et kjekt sted på Facebook, så stikker jeg gjerne dit også. Hva er så merkelig med det? Hvis du ikke vil at folk skal gå steder du har vært, så må du ikke poste at du har vært der heller. Hvis hun ikke vil være venn med deg, så kan det ha noe med hvor opphengt du er i hva hun gjør. Det virker litt skremmende. Tror jeg ville holdt meg unna også. Anonymkode: a992f...fae
-Balder- Skrevet 15. september 2017 #14 Skrevet 15. september 2017 On 12.9.2017 at 2:35 AM, AnonymBruker said: - På Facebook unnlot hun og mannen å gratulere meg med 35 års dagen. Hva er denne greia med folk i dag om den jævla facebooken? Om ikke partneren,vennen eller familien trykker liker på kommentarene/innlegg/bilder eller gratulerer osv,så er det et jævla styr med en gang.Facebook er ikke det virkelige liv,så at du drar inn det som en av punktene er idiotisk. Bortsett fra det,kutt ut denne venninna di om alt det andre plager deg.
Gjest Sugemerke Skrevet 15. september 2017 #15 Skrevet 15. september 2017 Jeg skjønner ikke problemet? Hun vil ikke være venn med deg, derfor gratulerer hun deg ikke, ser tomt på deg og hva søren det var. Det store spørsmålet er vel hvorfor du stalker henne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå