Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

ex'n og jeg var samboere i ca.5år. Han gjorde det brått slutt, hadde truffet en ny før jeg flyttet :-x Det gjorde selvfølgelig jæ.. vondt! Det var mye "negativt" som ble sagt og gjort i denne perioden :-(

Dette er en god stund siden nå og vi er venner nå, men problemet mitt er at jeg vil tilbake; savner han mye! Når vi er i samme rom blir det nesten som når vi nettopp ble kjent; vi flørter osv. Har ennå ikke sagt noe til han om dette og vet ikke om jeg bør det? Det var jo dette han ville og hvis han føler det anerledes i dag bør han vel være den som tar første steget? Dette har med min stolthet å gjøre også; hvor langt skal jeg strekke meg for denne mannen? noen råd?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Er jo en grunn til at det ble slutt med eksen din da, hva skyltes dette og hvorfor ble det slutt med den nye damen hans ?. Bør du ikke tenke deg godt om før du involverer deg med han igjen. Har du ikke hatt noen kjæreste selv etter det ble slutt med eksen? bare spør da det ofte er slik at man kun tenker på de positive tingene etter en stund etter forrholdet tok slutt

Gjest Anonymous
Skrevet

Er jo en grunn til at det ble slutt med eksen din da, hva skyltes dette og hvorfor ble det slutt med den nye damen hans ?. Bør du ikke tenke deg godt om før du involverer deg med han igjen. Har du ikke hatt noen kjæreste selv etter det ble slutt med eksen? bare spør da det ofte er slik at man kun tenker på de positive tingene etter en stund etter forrholdet tok slutt

Gjest Anonymous
Skrevet

Om et forhold kan funke andre gang man prøver,

vet man jo ikke. Men ja, det er som regel en grunn

til at det ble slutt.

Men nå var det slik at han fant en annen...

Kanskje trudde han gresset var grønnere på andre

siden, og har nå funnet ut at det ikke var tilfelle...

Min x gjorde det samma mot meg, men ville ha meg

tilbake, noe jeg sa ja til. Etter et år skjedde akkurat

det samme, og det forholdet hans med den nye varte

i 4 mnd... Så noen lærer aldri. Men det har jeg. Kommer

aldri til og ta tilbake en x, for sjansen for at det er

som det var rett før brudd, er stor.

Men, det har skjedd flere at de har klart seg fint etter

et brudd. Noen har til og med sagt at tiden fra hverandre

som single har styrket forholdet deres. De har nå innsett

hva de har - og vil ikke miste det.

Om du forteller det til han, er opp til deg.

Kanskje tenker han akkurat det samme,

eller kanskje er han glad dere er venner og vil helst

ha det slikt? Det vet man ikke før man prøver.

I tillegg er det mange par som faktisk passer

best som venner, dette vet dere nok best selv :)

Lykke til, uansett hva du velger :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er nok mulig du kan bli brent igjen. Men det kan du likegjerne bli av en annen også! Gresset er ikke grønnere osv.... Svelg stoltheten, fortell hva du tenker og vent deretter på at x'n tar det første steget. Kan hende han tenker det samme om sin stolthet kanskje?

Skrevet

Hmm.. vanskelig å si. Men sjansen du tar er stor, for at du nettopp blir såret igjen, siden det ikke funket sist gang. Men du må følge hjertet ditt. Funker det ikke, så funker det ikke.

Du kommer jo langt med og fortelle hva du føler til ham. Det ville nå jeg ha gjort, og det gjorde jeg også..

Lykke til. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Ta sjansen og fortell hva du føler! :-) Det du taper er stoltheten din, men det må jo være mye bedre enn å gå rundt å lure senere. Da får du et svar; positivt eller negativt, hvem vet? Men da kan du ihvertfall begynne på resten av livet ditt :)

lykke til :wink:

Skrevet

Om du virkelig liker hans å synes jeg du skal prøve å gi signaler om akkurat det, om dere er ordentlig fortrolige synes jeg du skal si det til han så rett frem som du klarer.

Virker no egentlig som kanskje han også trives i ditt selskap, for dumt om du virkelig vill dette å ikke gi litt for å teste.

Det nest værste som kan skje om du sier det er jo at du blir avvist, da har du i alle fall prøvd.

Det værste som kan skje er vel at du vill, han vill men ingen av dere tørr å bryte isen intill den andre bare slutter håpe.

Så ta sjansen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...