Gå til innhold

Dukker ikke opp på tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja..   En jente jeg har blitt ganske godt kjent med fra tinder dukket opp igjen når jeg satt å sweipa. Hun hadde altså restartet tinder profilen med nye bilder osv.  Likte henne og ga beskjed.  Hun sa hun skulle si ifra om hun fant meg.  Nå har deg altså gått 4-5 dager og jeg har fortsatt ikke dukka opp hos henne.    Noe som er galt med tinder eller skal er de bare ute etter å tjene penger med de nye gold greiene? 

Anonymkode: a9477...2f4

Videoannonse
Annonse
Gjest Ingenting2
Skrevet

Hun har ikke sveipet deg til høyre... 

Skrevet

Hvis du har kontakt med jenta UTENFOR tinder, hvorfor i XXX har du behov for å få match med henne på Tinder da? Hadde gitt meg avsmak. Og jeg hadde trodd du ikke var særlig interessert siden du fortsatt leter på tinder.

• Liker 3
Skrevet

Kanskje du har dukka opp men hun ikke har sveipet like på deg. 

Anonymkode: 11680...956

• Liker 3
Skrevet

Match made in hell.

Anonymkode: bba36...ebd

Skrevet

Ta hintet, hun er ikke interessert.

Anonymkode: c4996...fb6

• Liker 1
Skrevet

Dette skjønte jeg ikke så mye av..? Dere har kontakt utenfor Tinder, men du må først få match med henne der for at dere skal gå på date eller hva er greia? Sendte du henne melding og skrev "Hei, så deg på Tinder, jeg vil gjerne ha match?"

:vetikke:

Anonymkode: 1f4bb...62e

• Liker 1
Skrevet

Driter vel i om jeg matcher med henne heller ikke.  Hun har sagt hun liker meg.    Ville bare teste hvor fort de man trykker liker på dukker opp hos motparten. Hun har fortsatt ikke fått meg opp sier hun.

TS

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Driter vel i om jeg matcher med henne heller ikke.  Hun har sagt hun liker meg.    Ville bare teste hvor fort de man trykker liker på dukker opp hos motparten. Hun har fortsatt ikke fått meg opp sier hun.

TS

Okei men så date hverandre da? Vær litt mann å be hun ut på en date? Hva faen betyr tinder liksom.... 

Men en kompis av meg sa også at han fant meg på tinder og venta spent på at jeg skulle finne han (i håp om å like han åpenbart) , jeg fant han jeg men sveipet bare videre, og fadet han ut som kamerat for å si det sånn. 

Gjest Ingenting2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Okei men så date hverandre da? Vær litt mann å be hun ut på en date? Hva faen betyr tinder liksom.... 

Men en kompis av meg sa også at han fant meg på tinder og venta spent på at jeg skulle finne han (i håp om å like han åpenbart) , jeg fant han jeg men sveipet bare videre, og fadet han ut som kamerat for å si det sånn. 

Samme skjedde meg. Totalt uinteressant. Å få en sånn beskjed på messenger ble så kleint så jeg slettet tinder. 

Skrevet
6 minutter siden, canacas skrev:

Samme skjedde meg. Totalt uinteressant. Å få en sånn beskjed på messenger ble så kleint så jeg slettet tinder. 

Jepp. Hadde definitivt ikke sveipet høyre om jeg hadde fått en sånn beskjed. Hadde nok kuttet kontakten med personen. For en idiot, hadde jeg tenkt. Du bruker henne til å teste ut hvor fort du kan få match? Du merker da vel det kjapt selv hvor lang tid det går fra du sveipet noen til høyre til det evt. blir match. Eller er problemet at du ikke får noen matcher? Og lurer på hvorfor? DETTE er hvorfor.

Hvis du er innenfor radiusen og alderen hun søker og hun sveiper ofte så vil du komme opp ganske fort vil jeg tro (skjønt midt i storbyene er det sikkert mange å sveipe) Så hun ønsker nok ikke match med deg. (og hvis dere har hatt match før og hun har sagt at hun liker deg, hva i h... holder du på med??? Er du interessert så inviter dama ut, nå har du klart å skremme henne vekk istedet. Hvor vanskelig kan det være liksom...)

Anonymkode: c4996...fb6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...