Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ekspeditørvegring
Skrevet

Jeg er så lei av parfymeridamer som overfaller meg straks jeg kommer inn i butikken, og som følger etter meg og maser selv om jeg sier at jeg bare skal titte. Straks jeg kikker på en ting i mer enn to sekunder, kommer de settende og det er ikke måte på hvor bra det er. Sukk.

Finnes det ingen steder hvor man faktisk kan få litt fred og ro til å titte? Jeg er faktisk ikke helt hjelpeløs.. som regel går jeg uten å kjøpe noe, nettopp på grunn av dette. Damene på glassmagasinet får jeg fnatt av! :evil: Ja, jeg skjønner at de er ansatt for å selge produktene sine.. men finnes det ingen steder som er litt mindre klaustrofobiske? Og som har godt utvalg?

Noen av dere som har tips å komme med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes de er hyggelige på Gimle, men det er jo 2 m2 stort, så man får masse god hjelp. Men føler ingen kjøpeplikt.

Skrevet

hvis du skal ha noe fra clinique, estee lauder, elizabeth arden, shiseido, kanebo, nina ricci og noen fler er cubus ved stortorget et tips. stor grad av selvbetjening, og de som jobber der er ikke overdrevent slitsomme. og de gir seg med en gang man sier at man ikke trenger hjelp akkurat nå.

lancome, biotherm, helena rubinstein og dior får du ikke der, men parfymeriet på paleet har disse merkene. damene som jobber der er noe mer innpåslitne, men likevel langt bedre enn glasmagasinet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...