AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #1 Skrevet 11. september 2017 Drikker dere det rent med vann, eller har dere noen kjekke oppskrifter å dele? Synes det blir kjedelig å bare drikke det med melk i lengden. Anonymkode: 13da6...bff
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #2 Skrevet 11. september 2017 Analt, da går det rett inn i tarmene for næringsopptak med en gang. Anonymkode: 85d55...018 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #3 Skrevet 11. september 2017 Drikker det med vann og en spiseskje olivenolje. Smaker ikke godt, men heller ikke vondt. For meg er det å skulle gjøre det spennende, like rart som å spørre hvordan jeg tar på deo for å gjøre det litt mer spennende. 😄 Anonymkode: 8b53e...ac7
debattanten Skrevet 11. september 2017 #5 Skrevet 11. september 2017 Melk er tingen. Se hvor fort kalvene vokser med litt melk. GAINS! 1
Pringle Skrevet 12. september 2017 #6 Skrevet 12. september 2017 Proteinpulver er ikke ment å være spennende eller en delikatesse, men tilskudd hvis du ikke får nok protein gjennom mat. De aller fleste får i seg nok protein gjennom mat. Hvis du er dritlei, vurder om du virkelig trenger så mye protein, altså - sjekk om ditt idrettsmål krever så mye protein, og avgjør om du så gjerne vil holde på med idretten, at det er viktigere enn å slippe smakløst pulver.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #7 Skrevet 12. september 2017 - med melk, som en milkshake - i havregrøt eller frokostblanding - blandet med kesam/hytteost, sammen med kanskje frukt og bær, eller bare kanel og sukrin - i kaffe (rist først ut pulveret i litt vann, ha det deretter i kaffen. Ellers blir det klumper og ekkelt) Anonymkode: c0794...120
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #8 Skrevet 12. september 2017 3 minutter siden, Pringle skrev: Proteinpulver er ikke ment å være spennende eller en delikatesse, men tilskudd hvis du ikke får nok protein gjennom mat. De aller fleste får i seg nok protein gjennom mat. Hvis du er dritlei, vurder om du virkelig trenger så mye protein, altså - sjekk om ditt idrettsmål krever så mye protein, og avgjør om du så gjerne vil holde på med idretten, at det er viktigere enn å slippe smakløst pulver. Det kan være flere grunner til at man tar proteinpulver. Alt fra at man blir veldig fort mett, og derfor sliter med å få i seg nok mat i form av fast føde, til at man er veganer men ikke tåler så godt bønner/linser og andre veganske proteinkilder, til at det er raskt, enkelt og praktisk når man er på farten. Pulveret jeg til tider bruker er ikke smakløst, men nammenamm. Og det er hovedsaklig derfor jeg bruker det; fordi det er godt, og et alternativ til snop for meg. Noen drikker sjokolademelk etter trening, jeg belønner meg med proteinpulver-milkshake. Anonymkode: c0794...120
Gjest 123Sol Skrevet 12. september 2017 #9 Skrevet 12. september 2017 To dl juice, en liten banan, en skje vaniljekesam og litt frosne bringebær
linsejesus Skrevet 12. september 2017 #10 Skrevet 12. september 2017 Proteinpulver i kvarg/Kesam sammen med en halv teskje natron. La det stå noen minutter, så eser det opp til en slags pudding. Tilsett sukrin e.l. hvis du vil ha det søtere.
Stiigen Skrevet 12. september 2017 #11 Skrevet 12. september 2017 Denne er veldig god: http://gymgrossisten.no/gourmet-pro litt dyrere, men sykt bra smak på den som er dobbel sjokolade. Pleier å blande den med 50-50 vann og melk + en halv banan. Det smaker genuint som en skikkelig god sjokolade milkshake.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #12 Skrevet 13. september 2017 På 12.9.2017 den 8.48, Pringle skrev: Proteinpulver er ikke ment å være spennende eller en delikatesse, men tilskudd hvis du ikke får nok protein gjennom mat. De aller fleste får i seg nok protein gjennom mat. Hvis du er dritlei, vurder om du virkelig trenger så mye protein, altså - sjekk om ditt idrettsmål krever så mye protein, og avgjør om du så gjerne vil holde på med idretten, at det er viktigere enn å slippe smakløst pulver. Hva det er ment for å være er da ikke relevant, da man fint kan gjøre det mer spennende. Ingenting galt i det. Jeg ligger i et kaloriunderskudd foreløpig, og er alt for glad i fett og karbohydrater, fremfor proteiner (spiser fortsatt mye proteiner, bare ikke så mye som ønskelig). Derfor liker jeg å ta i bruk proteinpulver, fordi da slipper jeg å stresse så mye med det. Er ei heller dritlei, ønsker bare å prøve ut ulike oppskrifter og se hvilken jeg liker best. Velger f.eks en god havregrøt med proteinpulveret i, fremfor en kjedelig standard proteinshake. Det tar meg ti sekunder å chugge flasken med melk og proteinpulver, og det smaker ikke ille, det er bare kjedelig. Jeg liker GOD mat og drikke. ts Anonymkode: 13da6...bff 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå