Gjest Cocosa Skrevet 11. september 2017 #1 Skrevet 11. september 2017 Har vært syk og udugelig i ukesvis, og barnefar har stilt opp og laget mat og smilt og stelt og vært helt fantastisk. Har lyst å gi ham en oppmerksomhet. Forslag?
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #2 Skrevet 11. september 2017 Hva med en slags "koseboks" med favoritt øl og snacks med beskjed om å ha en fin kveld hos noen kompiser? Anonymkode: 56197...2e4 3
Gjest Cocosa Skrevet 11. september 2017 #3 Skrevet 11. september 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med en slags "koseboks" med favoritt øl og snacks med beskjed om å ha en fin kveld hos noen kompiser? Anonymkode: 56197...2e4 Lurt! Han har akkurat hatt kompiskveld, men kan lage en boks med noe fint øl og snacks. Kanskje gavekort på noe spennende? Flere forslag?
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #4 Skrevet 11. september 2017 Jeg ga min fotballweekend i England, og sørget for at det ble mens jeg var i uke 30. Beklaget på kortet jeg la ved at dette blir den siste på ca to år Anonymkode: 996ef...ae2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå