Gå til innhold

Hvilke dyr passer i familien vår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akvarium er ganske gøy det altså. Har selv. Skaff ett på minst 110  liter og ikke tjukt med fisk og enkel fisk.  Da slipper du unna med å skifte halve vannet hver 14 dag og ekstra vasking av utstyr innimellom og bare litt småplukk eller s i hverdgen. Er jo ikke en hund. Men var overasket over hvor gøy det var å se de forkjellige rasene oppføre seg forskjellig og at de faktisk reagerer på meg og har forskjellig vaner også innen samme art. Avslappende å se på dem over tid. Så slår ett slag for fisk. Men ikke kjøp ett lite akvarium. Der kommer økosystemet lettere i ubalanse og da blir det mer jobb ofte. Og absolutt ikke fiks i bolle.

Fugl har jeg ingen erfaring med, men kanskje en tanke ?

Anonymkode: 815cc...e66

Skrevet

Mente : ikke ha fisk i bolle. De må ha plass.

Kan friste med at jeg har hatt to av mine fisker i åtte år.. Det er gøy.. ;)

Anonymkode: 815cc...e66

Skrevet

To innekatter, doer med skikkelig klumpesand (som tømmes for klumper og dritt et par ganger daglig), et skikkelig klorestativ, og nett på balkongen. Da har de alltid selskap, doen lukter ikke, de klorer vanligvis ikke på møbler, og de kan få frisk luft. 

Driver oppdrett, så jeg har noen katter, og de klorer ikke på møbler. Kjøper du do med tak, så har de et kullfilter, og sammen med skikkelig sand så skal det ikke lukte. 

Anonymkode: 5dbe3...75f

Skrevet

Jeg hadde valgt en hund om du er klar for "2 barn".  Med det mener jeg....stooort ansvar som tar mye tid. 

Jeg har to hunder og det krever enormt mye jobb å gi disse to en meningsfylt og fin hverdag med opplevelser og lite alenetid. 

Ellers hadde jeg droppet dyr inntill videre

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...