Gå til innhold

Enige i bryllupsmoten? Hvordan er DIN kjole?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Brud2005
Skrevet

Fin kjole du hadde link til :)

Jeg kan vel si meg godt enig i bryllupsmoten. Ut fra beskrivelsen kommer jeg nok til å være nokså moteriktig kledd den 25. juni

Var ikke akkurat mote jeg tenkte på da jeg valgte meg kjole, men jammen traff jeg blink :hoho:

Skrevet

Synes en skal gå i det en selv liker, og det er jo ikke alle som kler akkurat det som er på mote! Det å være fornøyd selv er jo det viktigste! :)

Her er kjolen min:

www.houseofcouture.co.uk/Bride/big-Dion.htm

Gjest Anonymous
Skrevet
Fin kjole du hadde link til :)

Jeg kan vel si meg godt enig i bryllupsmoten. Ut fra beskrivelsen kommer jeg nok til å være nokså moteriktig kledd den 25. juni

Var ikke akkurat mote jeg tenkte på da jeg valgte meg kjole, men jammen traff jeg blink :hoho:

har du bilde? ;)

Gjest Lady76 ikke innl.
Skrevet
Synes en skal gå i det en selv liker, og det er jo ikke alle som kler akkurat det som er på mote! Det å være fornøyd selv er jo det viktigste! :)

Her er kjolen min:

www.houseofcouture.co.uk/Bride/big-Dion.htm

Den var fin :)

Skrevet

Jeg bryr meg ikke det spøtt om moten. Jeg skal ha en kjole som passer til meg og min personlighet...

Skrevet

Jeg synes årets mote innen brudekjoler var midt i blinken for min del :-) Kjolene skal vise litt personlighet og egen stil, og ha mange detaljer! Liker også godt stroppeløse kjoler :) Gleder meg til kjoleprøving, og til å finne den perfekte kjolen!!!!

Skrevet

Jeg har tidligere uttrykt min frustrasjon over at jeg ikke klarer å finne DEN drømmekjolen. Synes selvsagt de mest tradisjonelle kjolene er flotte da mener jeg stroppeløs, "hvit", prinsessefasong, glitter og paljetter, men mangler litt personlighet...

Jeg vil helst ha en litt spesiell kjole, liker de fra Rembo og Linnea Rafaelli. Har også lagt min elsk på en kjole fra Annie Couture med rødt liv - har tidligere lagt den ut til avstemming og da var det flere som ikke likte farge på brudekjoler, noen mente også den var litt horete og budeie-aktig :ler: hva sier det om meg siden jeg mener den kjolen er mest MEG??? :hoho:

men, men, jeg har ikke bestemt meg, det blir spennende...

Skrevet

Selv var jeg litt oppgitt over årets bryllupsmote siden jeg ikke hadde lyst på stroppeløs kjole. Men - det var jo endel annet å velge mellom også så kjolen min ser slik ut :)

De fleste jenter velger vel kjole etter hva de liker og hva de kler og IKKE etter moten.

Skrevet
Jeg bryr meg ikke det spøtt om moten. Jeg skal ha en kjole som passer til meg og min personlighet...

:Nikke: jeg også!

Skrevet

Har absolutt ikke tenkt mote når jeg valgte kjole :ler:

Men falt veldig for kjolen, men ikke før jeg fikk den på meg, var venninna mi som sa jeg måtte prøve den!

Sånn ser den ut på meg. Stroppene er avtagbare!

Skrevet
samme her..
Skrevet
samme her..

Enig i det. Men det er litt spennende å følge med på moten da, selv om jeg aldri vil la det påvirke :)

Skrevet

Heldigvis syr jeg selv og får det akkurat som jeg vil, for jeg vil IKKE ha stroppeløs - jeg synes det ser helt feil ut (og ikek bare på meg, det ser bare feil ut på brudekjoler generellt i mine øyne, men det er nå meg, da). Veldig moteriktig blir det vel neppe, men stramt liv og mye skjørt blir det jo...

Skrevet

Hvorfor synes du det ser feil ut med kjoler uten stropper? Morro å høre meninger og begrunnelser! :)

Skrevet

:Nikke:

At kjolen evt. blir en som er "i moten akkurat nå" er i så fall tilfeldig...

Skrevet
Heldigvis syr jeg selv og får det akkurat som jeg vil, for jeg vil IKKE ha stroppeløs - jeg synes det ser helt feil ut (og ikek bare på meg, det ser bare feil ut på brudekjoler generellt i mine øyne, men det er nå meg, da). Veldig moteriktig blir det vel neppe, men stramt liv og mye skjørt blir det jo...

Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å sy selv, jeg også, men fant ut at det ble litt for mye stress. Derfor fikk en veldig god venninne av meg som holder på med siste innspurt på designstudiet i Dublin til å designe og sy kjole til meg. Hun kjenner meg godt, så jeg vet at jeg kommer til å få drømmekjolen min. :)

Jeg skal heller ikke ha stropper. Skal gifte meg på høsten, og noe annet enn lange ermer er uaktuelt, da kommer frysepinnen meg til å fryse meg halvt i hjel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...