Gå til innhold

Agurktid i forumet?

Babyface

Anbefalte innlegg

På meg virker det som om det er agurktid også på KG for tida og at det er spesielt mange yngre (les skoleelever) her nå på sommeren. Ikke noe galt i det. Grunnen til at jeg har denne følelsen, er at forumet for seksualitet er uvanlig populært for øyeblikket, med en del litt banale spørsmål, men forumet for f eks graviditet, som naturlig nok oftest appelerer til de eldre, er ganske dødt. Noen som har observert det samme, eller er jeg helt på jordet?

Et skikkelig agurkinnlegg, dette her :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Duchess

Har ikke inntrykk av det jeg men....syns seksualitet forumet pleier å være slik stort sett hele tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... er skoleelev selv, så jeg er kanskje ikke kvalifisert til å svare på dette? (Hvorfor i huleste heta er alle så opphengt i alder??... irriterende)

Synes det er mer liv her enn det pleier, jeg. Det er fler diskusjoner som er diskusjoner og ikke bare spørsmål som alle svarer på helt uten mål og mening... ("hvor gamle er dere?"..."hva slags mobiltelefon har dere"). Liker det bedre når folk har litt ulike meninger om saker og ting, jeg, så vi snakker mer med og mot hverandre... nuvel, nå er jeg visst i ferd med å spore av, det begynner å bli sent på natten.

Og Duchess: har du vært her så lenge, da? Av innmeldingsdatoen leser jeg at du ble medlem omtrent da skoleferien startet... men for alt jeg vet kan du ha vært her før under et annet nick. Samme for meg.

Kid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...