AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #1 Skrevet 11. september 2017 Hei, jenta til en kollega av meg har vært så grei å tilby seg å være barnevakt for barna mine etter skolen/barnehagen, ettersom jeg skal på kurs og det blir travle dager her hjemme. Det er to barn, en jente og en gutt, i alderen 4-7 år. Hvor mye bør egentlig timebetalingen ligge på synes dere? Jenta er 16 år og har lyst til at vi skal diskutere oss frem til betalingen sammen. Anonymkode: 01c5d...49e
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #3 Skrevet 11. september 2017 50 kr timen. Anonymkode: d72b7...6a7
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #4 Skrevet 11. september 2017 Hvor lenge er det snakk om? skal det lages middag? leksehjelp? legging? En 16åring har jo ikke så mye jobberfaring, så kanskje maks 100kr timen! Men jeg ville nok heller ha lagt meg på en fastpris per gang fremfor timepris hvis det er over en periode mens du går på kurs. Når jeg var 16år passet jeg ofte barn og som regel fikk jeg en fast sum og ikke timepris, i tillegg fikk jeg mat som jeg kunne spise når barna sov, om det var legging inkludert. Anonymkode: 2eea7...bf6 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #5 Skrevet 12. september 2017 Jeg tenker 100-120 kr. Juster beløpet om det er på kveldstid, inkluderer middag og legging osv. I butikk har man ikke lov til å jobbe lenger enn til 21 før man er fylt 18. Så jeg ville nok gitt mer dersom det krevde at hun satt der lenger enn ni. Jeg var selv barnevakt for egne søsken da de var små, og fikk 500 per gang. Anonymkode: 8b645...8c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå