Gå til innhold

En kvinne tok kontakt for å finne på noe, er hun intressert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en jente jeg ikke kjenner så veldig godt. Vi har møtt på hverandre da vi er i samme gjeng, men når jeg har skrevet noen ganger til henne har hun ikke svart eller sagt at hun skulle noe annet. Hun tok kontakt med meg og spurte om hun ville treffes de nørmeste kveldene. Er hun intressert?

Anonymkode: 09994...78a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan kan du tenke det, når det er du som har tatt kontakt med henne tidligere? Kanskje det er du som er interessert i henne? :fnise:

Anonymkode: bd750...327

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan du tenke det, når det er du som har tatt kontakt med henne tidligere? Kanskje det er du som er interessert i henne? :fnise:

Hvorfor skulle hun ta kontakt om hun ikke er intressert? 

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville da aldri trodd at en dame er interessert i meg om jeg ikke har mistanke om at hun er lesbisk fra før. Hvorfor skulle hun ikke være interessert i å omgås deg som venninne. Dere er i samme gjeng og du har sendt henne meldinger tidligere. Hun tror vel du er åpen for vennskap.

Eller er du mann? Det burde du i så fall ha opplyst spesifikt, siden du er på et kvinneforum.

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville da aldri trodd at en dame er interessert i meg om jeg ikke har mistanke om at hun er lesbisk fra før. Hvorfor skulle hun ikke være interessert i å omgås deg som venninne. Dere er i samme gjeng og du har sendt henne meldinger tidligere. Hun tror vel du er åpen for vennskap.

Eller er du mann? Det burde du i så fall ha opplyst spesifikt, siden du er på et kvinneforum.

Jeg er mann.

Skrevet

Tipper hun er lunken, men bestemte seg for å gi deg en sjanse. Hvis hun hadde vært interessert hadde hun respondert da du tok kontakt. 

Anonymkode: a56b1...052

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi hun vil ha venner. Det får man ikke av å aldri møte noen nye vet du. 

Anonymkode: ddde2...c53

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Siden hun har ignorert deg før ville jeg innstilt meg på at hun ser på deg vennskapelig. Om hun er interessert i noe mer vet du først når dere er sammen alene.

Anonymkode: e1344...aa3

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alt det pjattet før du kom til spørsmålet. Det var selvinnlysende at han var mann. Smarties :) 

Kvinneforum? Vel, like mye menn her.

Anonymkode: 32369...32e

Skrevet

Hva skal dere finne på?

Anonymkode: 0de3b...0a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...