AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #1 Skrevet 11. september 2017 Jeg har en venn som liker og deler altfor mye Frp-søppel. Hvordan kan jeg unngå dette? Anonymkode: c5398...105
Gjest C.Tramell Skrevet 11. september 2017 #2 Skrevet 11. september 2017 Velge å skjule en av delingene og lignende innhold? Jeg er drittlei av alle viktigpettere som legger ut statuser for å minne alle sine kjære venner om at det er valg i dag, belære oss om hva som er rett og galt, viktig og uviktig, og selvsagt hvem vi bør stemme på... Sender en takknemlig tanke til samtlige som ikke har gjort det! De som passer sine egne saker og går utfra at vi også er oppegående nok til å vite at det er valgdag og fullt i stand til å gjøre egne vurderinger. Det er de beste folka
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #3 Skrevet 11. september 2017 Imponert over at du har FrPere i din omgangskrets uten å være enig i nasjonalsosialistiske ideer. Samboeren min og jeg er overrasket over hvor like alle vennene våre er på fjesen, rent politisk sett. Ingen FrPere der altså... Anonymkode: b76a7...a78
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #4 Skrevet 12. september 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Imponert over at du har FrPere i din omgangskrets uten å være enig i nasjonalsosialistiske ideer. Samboeren min og jeg er overrasket over hvor like alle vennene våre er på fjesen, rent politisk sett. Ingen FrPere der altså... Anonymkode: b76a7...a78 De fleste lever ikke et så isolert liv at man ikke møter andre mennesker med ulikt politisk syn. Når det gjelder din problemstilling, TS: Jeg slutter å følge personer jeg ikke vil se innlegg av. Da har man de fortsatt på vennelisten, men man vil ikke få noen oppdateringer i feeden. Anonymkode: 054c4...20d
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #5 Skrevet 13. september 2017 Jeg synes det er greit å følge vedkommende, men vil ikke ha opp alt Frp-pisset. Har valgt å ikke få opp noe innhold fra Listhaug, Solvik-Olsen osv nå. Håper det fungerer. Anonymkode: c5398...105
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå