AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #1 Skrevet 11. september 2017 Hvor kommer dette hatet fra? Du kan sende en kvinne et bilde av hvilken som helst kroppsdel og hun vil ikke annet enn å trekke på skuldrene. Send et bilde av øret ditt, fingeren din, leppene dine, håret ditt, albuen din, halsen din, rumpa di, kneet ditt osv og hun vil bare trekke på skuldrene og gå videre med livet sitt. Men send et bildet av penisen så blir rabalder. Opptøyer i gatene og unntakstilstand. Hvor kommer dette hatet mot denne ene kroppsdelen fra? Anonymkode: a30c4...932
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #2 Skrevet 11. september 2017 Ingen sender bilder av tilfeldige kroppsdeler som øret sitt heller da og ønsker noe seksuelt. Når en fremmed mann sender bilder av penisen sin gjør de det fordi de ønsker noe seksuelt. Seksuell opperksomhet eller noe seksuelt fra jenta. Jeg ønsker ikke å se penisen til fremmede menn fordi jeg ikke ønsker noe seksuelt fra dem. Det er ganske ekkelt å få noe seksuelt fra noen du ikke liker/kjenner/vet noe om. Spesielt hvis det er noen man allerede har avvist. Det er nemlig en grunn til at blotting er ulovlig. Og å sende nakenbilder til noen som ikke ønsker det er en form for blotting. Å få et penisbilde fra en fremmed er som å se moren din naken. Du vet at de har en seksualitet, men man ønsker ikke å vite om den/ta en del i den. Da blir det selvfølgelig ekkelt. Hadde kjæresten min sendt et penisbilde hadde det ikke gjort noe, uansett om jeg hadde tenkt i mitt stille sinn at folk virkelig er dumme som sender nakenbilder. Uansett om det er til noen man stoler på eller ikke. Hadde aldri gjort det selv. Ikke til en kjæreste engang. Man kan aldri vite hvor det havner. Det hadde ikke vært ekkelt fordi vi er kjærester og jeg ønsker å ta en del i hans seksualitet. Anonymkode: cd754...964 9
Macro Skrevet 11. september 2017 #4 Skrevet 11. september 2017 Jeg tenner ikke på peniser i seg selv. Ikke min feil. 3
Gjest Epiphany Skrevet 11. september 2017 #5 Skrevet 11. september 2017 Å få nakenbilder av fremmede uten forvarsel eller samtykke anser jeg som seksuell trakassering. Dette vet du nok godt selv, troll. Et øre og en penis er ikke kroppsdeler som kan sammenlignes.
SlemUlv Skrevet 11. september 2017 #6 Skrevet 11. september 2017 19 minutter siden, Epiphany skrev: Å få nakenbilder av fremmede uten forvarsel eller samtykke anser jeg som seksuell trakassering. Dette vet du nok godt selv, troll. Et øre og en penis er ikke kroppsdeler som kan sammenlignes. Dette!
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #7 Skrevet 11. september 2017 26 minutter siden, Epiphany skrev: Å få nakenbilder av fremmede uten forvarsel eller samtykke anser jeg som seksuell trakassering. Dette vet du nok godt selv, troll. Et øre og en penis er ikke kroppsdeler som kan sammenlignes. Du anser det som seksuell trakassering fordi du hater peniser. Hadde du ikke hatt dette hatet mot peniser, hadde du helle ikke ansett det som trakassering, men heller en gave. Så hvor kommer dette hatet mot denne ene kroppsdelen fra? Anonymkode: a30c4...932
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #8 Skrevet 11. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du anser det som seksuell trakassering fordi du hater peniser. Hadde du ikke hatt dette hatet mot peniser, hadde du helle ikke ansett det som trakassering, men heller en gave. Så hvor kommer dette hatet mot denne ene kroppsdelen fra? Anonymkode: a30c4...932 Du anser det som voldtekt om jeg stapper en dildo i rumpa di mot din vilje. Hadde du ikke hatt dette hatet mot dildoer mot din vilje i rumpa så hadde du sett på det som en gave, så hvor kommer dette hatet fra? Anonymkode: 6ca9d...725 6
Gjest Ingenting2 Skrevet 11. september 2017 #9 Skrevet 11. september 2017 Åååå. Blir menn glade for dickpic's fra ukjente menn? Visste ikke det gitt. Trodde misnøyen med mottak av ubestilte penisbilder var universal.
T-Rex Skrevet 11. september 2017 #10 Skrevet 11. september 2017 30 minutes ago, Macro said: Jeg tenner ikke på peniser i seg selv. Ikke min feil. Ikke jeg heller. Men i en sammenheng. Så dette med hat forstår jeg ikke. 1
Zoey Skrevet 11. september 2017 #11 Skrevet 11. september 2017 Kvinner hater ikke peniser sånn generelt, men jeg tror enkelte kvinner er litt oppgitt over at enkelte menn lar universet kretsen rundt denne ene kroppsdelen. De tar bilder av den, koser den, gir den navn, sender bilder av den, snakker om den og oppretter litt for mange tråder om den på ymse diskusjonsforum. Kuk er bra, og vi vet de fleste menn har en, helt uten visuelle eller empiriske bevis. Har vi lyst til å kjenne på den eller se den, så har vi måter å få dette til på. 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #12 Skrevet 11. september 2017 7 minutes ago, AnonymBruker said: Du anser det som seksuell trakassering fordi du hater peniser. Hadde du ikke hatt dette hatet mot peniser, hadde du helle ikke ansett det som trakassering, men heller en gave. Så hvor kommer dette hatet mot denne ene kroppsdelen fra? Anonymkode: a30c4...932 Jeg håper virkelig, for din del, at du troller. Hvis ikke er dette ganske så tragisk. Anonymkode: d1ca5...aa8 4
Gjest Nordavind Skrevet 11. september 2017 #13 Skrevet 11. september 2017 Man kan jo ikke likestille kuken med andre kroppsdeler som ører, albuer og legger. Viser man den til fremmede på gaten får man div.konsekvenser, noe man ikke ville fått ved å for eksempel blotte nesa.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #14 Skrevet 11. september 2017 Det er bare små peniser som er hatet... Anonymkode: d8cb3...c9f 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #15 Skrevet 11. september 2017 1 minute ago, AnonymBruker said: Det er bare små peniser som er hatet... Anonymkode: d8cb3...c9f Og der var du, ja. Anonymkode: d1ca5...aa8 4
Forundret.. Skrevet 11. september 2017 #16 Skrevet 11. september 2017 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor kommer dette hatet fra? Du kan sende en kvinne et bilde av hvilken som helst kroppsdel og hun vil ikke annet enn å trekke på skuldrene. Send et bilde av øret ditt, fingeren din, leppene dine, håret ditt, albuen din, halsen din, rumpa di, kneet ditt osv og hun vil bare trekke på skuldrene og gå videre med livet sitt. Men send et bildet av penisen så blir rabalder. Opptøyer i gatene og unntakstilstand. Hvor kommer dette hatet mot denne ene kroppsdelen fra? Anonymkode: a30c4...932 Hvilke kvinner er det du kjenner egentlig?
Gjest C.Tramell Skrevet 11. september 2017 #17 Skrevet 11. september 2017 (endret) Kjønnsorganer viser man ikke fram uoppfordret enten man er kvinne eller mann. Det er i beste fall upassende. Jeg ville likt det nøyaktig like dårlig hvis jeg fikk bilder av kvinners kjønn i mailboksen, men det har jeg heldigvis aldri opplevd. Dickpics er bare latterlig. Total turnoff. Endret 11. september 2017 av C.Tramell
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #18 Skrevet 11. september 2017 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor kommer dette hatet mot denne ene kroppsdelen fra? Anonymkode: a30c4...932 Hvor mange kvinner kjenner du som tar bilder av sitt eget kjønnsorgan eller studerer det i det hele tatt? Hvor opptatt tror du kvinner er av kjønnsorganer utifra svaret på forrige? Anonymkode: 7875b...e55 1
Gjest supernova_87 Skrevet 11. september 2017 #19 Skrevet 11. september 2017 Basert på HI antar jeg at du er for at blotting skal være lovlig. Det er jo bare en kroppsdel på samme måte som albuer og knær! Hurra, la menn og kvinner få blotte sitt kjønnsorgan på gata i Norge, for barn og dyr og Gud og hvermann! Hvis det er lov å gå med shorts og å brette opp ermene, må det da være lov med litt helikopterdans i gågata!
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #20 Skrevet 11. september 2017 7 minutes ago, Jatikiru said: Små rosinpupper også. Så det går begge veier😮 Var nok en mann du svarte her. Anonymkode: d1ca5...aa8 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå