Gå til innhold

Selge elektronik - søke godkjenning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjanse for at noen her vet om man trenger å søke om godkjenning for å videreselge f.eks. apple produkter? Ikke som privatperson, men som foretak. 

Klarer ikke å finne stort om dette på nettet.

Anonymkode: 5ac64...fcb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De produktene vi solgte i mitt gamle firma søkte vi leverandørene om å bli forhandler av produktene deres

Skrevet
17 minutes ago, _LanciA_ said:

De produktene vi solgte i mitt gamle firma søkte vi leverandørene om å bli forhandler av produktene deres

Dette. Men firmaer med salgbare produkter får ørtogfjørti henvendelser fra mennesker/firmaer som ønsker å bli distributører.

Du må ha noe å tilby, utover et ønske om å kunne tjene 5-50% av salget.

Skrevet
2 timer siden, T-Rex skrev:

Dette. Men firmaer med salgbare produkter får ørtogfjørti henvendelser fra mennesker/firmaer som ønsker å bli distributører.

Stemmer det vi valgt produkter som ikke hadde distributører i norge fra før og vi tok sertifiseringer hvis dette fantes slik at vi kunne bli gull partnere osv. Tok produktene inn i nye marked som vi hadde gode kontankter i. 

Skrevet

Da er det bare å kjøre på! :)

Skrevet
15 timer siden, T-Rex skrev:

Da skal vi prøve å gjøre det. Har en veldig god ide, så det er en sjanse for at de biter :) Men gjelder dette fortsatt om jeg kjøper produktet deres til butikkprisen? Beklager dumt spørsmål 

13 timer siden, _LanciA_ skrev:

Stemmer det vi valgt produkter som ikke hadde distributører i norge fra før og vi tok sertifiseringer hvis dette fantes slik at vi kunne bli gull partnere osv. Tok produktene inn i nye marked som vi hadde gode kontankter i. 

Takk!

Anonymkode: 5ac64...fcb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...