Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Postet kanskje i litt feil forum. Men jeg trenger virkelig hjelp. Det er litt nå eller aldri. Bør jeg spørre om han vil treffes i kveld eller ikke? Er det en stor tabbe å kontakte han?

Anonymkode: ea8e6...68f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har du å tape? Du vil jo bare angre på det du ikke gjorde. 

Skrevet
22 minutter siden, stan skrev:

Hva har du å tape? Du vil jo bare angre på det du ikke gjorde. 

Ja.. det er forferdelig å angre på ting en ikke gjorde :( 

Skrevet

Kortene sier nei. Han liker en annen.

Anonymkode: b381f...d42

• Liker 1
Skrevet

Jeg får opp at du ikke bør kontakte han. 

Anonymkode: a2e12...39c

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får du opp når han kanskje begynte å like en annen? Det kunne virket litt som at han likte meg for et par uker siden, men jeg avviste pga angst.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får du opp når han kanskje begynte å like en annen? Det kunne virket litt som at han likte meg for et par uker siden, men jeg avviste pga angst.

Hvor gammel er du? 50 og uutdannet? Hvordan kan folk fortsatt tro på sånn bullshit. Nå gir du attpåtil AB hint om hva slags generell påstand hun kan komme med neste gang som kan virke troverdig

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Sykkelkopp skrev:

Hvor gammel er du? 50 og uutdannet? Hvordan kan folk fortsatt tro på sånn bullshit. Nå gir du attpåtil AB hint om hva slags generell påstand hun kan komme med neste gang som kan virke troverdig

Neida ikke så gammel.. men noen ganger har faktisk folk truffet tidspunkt og situasjon. Men det varikke over kg :) jeg gjorde det kanskje bare vanskeligere for meg selvved å spørre her. Jeg ga det for et forsøk. Uansett om folk svarer positivt eller negativt her så kan jeg ikke tro fullt og helt. Men tenk om de faktisk la kort og det stemmer.

Skrevet

Det er aldri en tabbe å kontakte noen. Gjør det du føler for. Hvorfor avviste du han først? Hva var det som ga deg angst da og ikke nå? Eller er det fortsatt noe du har angst for med han?

Anonymkode: 80f6b...0dc

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Neida ikke så gammel.. men noen ganger har faktisk folk truffet tidspunkt og situasjon. Men det varikke over kg :) jeg gjorde det kanskje bare vanskeligere for meg selvved å spørre her. Jeg ga det for et forsøk. Uansett om folk svarer positivt eller negativt her så kan jeg ikke tro fullt og helt. Men tenk om de faktisk la kort og det stemmer.

Såklart de treffer. Det er hele poenget med cold reading. De tar veldig generelle ting som sannsynligvis gjelder for type person du er, og så peiler de seg inn etterhvert.

Svaret er, ja du burde kontakte ham- for hvis ikke finner du aldri ut. Og det løste jeg helt uten bruk av lekekort

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Såklart de treffer. Det er hele poenget med cold reading. De tar veldig generelle ting som sannsynligvis gjelder for type person du er, og så peiler de seg inn etterhvert.

Svaret er, ja du burde kontakte ham- for hvis ikke finner du aldri ut. Og det løste jeg helt uten bruk av lekekort

Du har jo rett på at de ofte kan gi ganske generelle svar. Men det var noe ang min bror som var litt fortcilet for noen år siden. Hun kom med alder på han, når åroblemet ville løse seg og det er alderen har er i nå, og det skjedde faktisk. 

Men hvorfor skal jeg ikke tro på de som skriver at jeg ikke burde kontakte han? Bare fordi det kan være den ubehagelige sannheten? :/ han virket intressert, men jeg føler ikke/tør ikke kontakte han nå. Det er et par uker siden vi hadde kontakt:) da føler jeg han kan ha gått videre.

og dere som "la kort" kan gjerne skrive hvilken situasjon han befinner seg, for å vise at dere faktisk ser det:)

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor skal jeg ikke tro på de som skriver at jeg ikke burde kontakte han? Bare fordi det kan være den ubehagelige sannheten? :/ han virket intressert, men jeg føler ikke/tør ikke kontakte han nå. Det er et par uker siden vi hadde kontakt:) da føler jeg han kan ha gått videre.

Hva er det verste som kan skje hvis du kontakter ham og han ikke er interessert?

Hva er det beste som kan skje hvis du kontakter ham og han er interessert?

Skrevet
55 minutes ago, AnonymBruker said:

Men krystallkula sier ja. Hvem tror du vet best? 

Anonymkode: d90cf...ec1

• Liker 1
Skrevet
1 minute ago, AnonymBruker said:

Konfererte nettopp med katten og han støtter det kortene sier. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg ser i te-skyen at viss du møter han i dag vil det glede deg, men det vil ikke bli helt som du forestilte deg. :kaffekopp:

Anonymkode: 8c03a...248

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Kortene mine sier at du er en dårlig klarsynt, og at TS definitivt bør kontakte ham.

Anonymkode: b0cf6...d2b

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser i te-skyen at viss du møter han i dag vil det glede deg, men det vil ikke bli helt som du forestilte deg. :kaffekopp:

Og hva forestilte jeg meg?:p

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva ser du i krystallkula?;)

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hva forestilte jeg meg?:p

Du var for treg med å spørre, jeg har drukket opp te`n og skyen er borte ^^

• Liker 1
Skrevet

Min eightball sier "gjør det".

Anonymkode: 13f83...7a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...