AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #1 Skrevet 11. september 2017 for dere som har prøvd 30 day ab challenge eller skjenner noen som har , funker det bra? kom det gode resultarer? er d vært å bruke planen for de ri en måndte? eller er det bare tull Anonymkode: d89a1...869
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #2 Skrevet 11. september 2017 Jeg vet ikke hvilken challenge du har lest om (det finnes mange), men stort sett er slike 30 day challenge preget av for høy progresjon og for lite restitusjon. Det tar tid å bygge opp muskler, så om du har for høy progresjon ender du lett opp med å bli enten overtrent eller skade deg fordi teknikken er feil. Det er også et problem at du skal ha veldig fokus på noe i 30 dager, for det er lett at man ikke fortsetter, slik at man mister all den styrken man opparbeidet seg. Anonymkode: ab3cd...cf2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #3 Skrevet 11. september 2017 Hvis det bare går ut på magetrening, så er det null poeng. Søk heller opp f.eks 30 day shred med Jillian Michaels fra Slankekrigen USA. Da trener du 5-6 dager i uken i 25 minutter. Jeg syns den var effektiv og ga meg et boost selv om jeg er langt ifra utrent Anonymkode: 41817...3cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå