Gå til innhold

Anbefal en løpeesko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen anbefale en god dame-løpeesko til jogging med god demping, og som er beregna for de som lander på midtfoten under jogging (er det foresten sånn at noen løpesko er beregna for å lande på hæl, mens andre på tå og midtfot?)

Takk for tips☺

Anonymkode: 4a363...7af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra på Löplabbet, Oslo sportslager eller Milslukern.

de kan gi deg god og kyndig hjelp.

Skrevet

Har du prøvd hoka? Eller Adidas ultra boost? Det er mine anbefalinger i allefall! 

Skrevet

Hoka er som å løpe på skyer, og man kan faktisk løpe ganske fort med dem! Men de blir litt "store" for raske turer lengre enn 10 km synes jeg. Men for rolig langkjøring er de gull!😊

Skrevet

Det er vel mer det at det er vanskeligere å lande på forfot, synes iallfall jeg, med drop på over ca. 10 mm. 

Hoka kan absolutt være et godt alternativ. Men jeg synes uansett du skal dra i butikk og prøve, hvilke sko man liker varierer veldig fra person til person. 

Anonymkode: 400ce...377

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel mer det at det er vanskeligere å lande på forfot, synes iallfall jeg, med drop på over ca. 10 mm. 

Hoka kan absolutt være et godt alternativ. Men jeg synes uansett du skal dra i butikk og prøve, hvilke sko man liker varierer veldig fra person til person. 

Anonymkode: 400ce...377

Takk for svar☺

Jeg har dårlig erfaring med å handle sko på nett, så jeg er nødt til å prøve de før jeg kjøper.

Kom gjerne med flere forslag. Noen som har kjøpt fra xxl f.eks i det siste?☺

Anonymkode: 4a363...7af

Skrevet

Du kan spare tusener på å handle på nettet. Og alle seriøse aktører har en god returordning om skoen ikke skulle passe.

Om du løper mye så vil du slite ut sko ofte og da kan det fort bli kostbart om du kjøper sko til 2000 kr i sportsbutikk. 

Mine favorittsko for tiden er Asics GT-1000 (for overpronasjon). Jeg kjøper dem i juniorstørrelse (går opp til str 39 og er like gode som samme modell i damestørrelse) på nettet til 200-300 kr. 

Anonymkode: e8670...48e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...