Gå til innhold

Elkjøp går ikke an å kontakte dem?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Chat er stengt, meldinger på facebook skal besvares innen 1 time, det har nå gått 3,5 timer, og finnes ikke mail. Jeg må ha tak i de skriftlig men det er VANSKELIG 

Anonymkode: 27ebc...918

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme hos meg.. Jeg har gitt opp. Sittet flere timer i telefonkø. Gidder ikke å handle der noe mer ihvertfall

Anonymkode: 08d19...cb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg klaget inn for forbrukerombudet, og jeg anbefaler dere å gjøre det samme.

Send en mail til [email protected], og forklar problemet. Du får ikke nødvendigvis svar, men hvis mange nok klager på det samme, blir de nødt til å ta saken videre.

Anonymkode: df31f...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring eller stikk innom? De svarer raskt på telefon, og om du trenger noe skriftlig så sender de helt sikkert en mail til din adresse.

Anonymkode: 4dbff...45c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elkjøp er elendig på kundeservice. To ganger har jeg forlatt butikken i protest. Etter å ha ringt, sendt mail, vært innom for å prate med flere. Sist sa jeg det rett ut at dette makter jeg ikke mer. Gi meg pengene tilbake også får jeg gå til power. Begynte da å skulle gi meg rabatt og hele pakken. Jeg sto mitt og dro. Nå unngår jeg elkjøp med all min makt. 

Anonymkode: ebebc...53f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Elkjøp er elendig på kundeservice. To ganger har jeg forlatt butikken i protest. Etter å ha ringt, sendt mail, vært innom for å prate med flere. Sist sa jeg det rett ut at dette makter jeg ikke mer. Gi meg pengene tilbake også får jeg gå til power. Begynte da å skulle gi meg rabatt og hele pakken. Jeg sto mitt og dro. Nå unngår jeg elkjøp med all min makt. 

Anonymkode: ebebc...53f

Enig!

Jeg har ikke handlet hos dem siden 2005, men har hatt behov for å kontakte dem for å få dem til å slutte å sende meg ulovlig reklame.

Elkjøp er banditter. Man bør ikke handle hos dem.

Anonymkode: df31f...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Chat er stengt, meldinger på facebook skal besvares innen 1 time, det har nå gått 3,5 timer, og finnes ikke mail. Jeg må ha tak i de skriftlig men det er VANSKELIG 

Elkjøp er så uhyre vanskelige at har du ikke mulighet til å dra til butikkene dere, så sliter du. 

Trenering er min erfaring med den kjeden, når du har noe å reklamere på. 

Anonymkode: c52c1...e25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ring eller stikk innom? De svarer raskt på telefon, og om du trenger noe skriftlig så sender de helt sikkert en mail til din adresse.

Anonymkode: 4dbff...45c

Gjelder det også hvis det er kjøpt på nett? Altså stikke innom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på i 3 dager med Elkjøp nå, de svarer 1 gang i døgnet  på messenger og jeg får forskjellig svar hver gang, og det er ikke snakk om å være imøtekommende. Er det uthalingsteknikker de har lært seg? Jobber det bare svensker på der også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt problem med dem. En må smøre seg med litt tålmodighet, men det lønner seg

Anonymkode: e93f8...b19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv et sint innlegg til dem på veggen på fb så får du nok svar. De er sikkert ikke så fornøyd med å bli skjelt ut offentlig. Var der forresten Elkjøp som flyttet hele kundeservicen til Danmark?

Anonymkode: 4666b...142

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering 

på Facebook fikk jeg kontakt med noen som svarte på svensk. De svarte 1 gang i døgnet, og det jeg spurte om hadde jeg ikke rett på. Det tok dem 3 dager å svare frem og tilbake på melding via Facebook. 

Deretter åpnet verden seg og de åpnet chatten på Elkjøp sine sider. Der spurte jeg om det samme og fikk til svar at DET HADDE JEG RETT PÅ. De gjorde det fortløpende. mens jeg satt på chatten og alt var unnagjort på 30 sekunder. 

De blonde svenskene som sitter på chatten på facebook fungerer ikke (lurte nesten på om det var fake side)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 9/11/2017 at 1:27 PM, AnonymBruker said:

https://www.elkjop.no/cms/dette-er-elkjops-ledere/dette-er-elkjops-ledere/

Jeg ville begynt med daglig leder, gjerne midt i søndagsmiddage .

Elkjøp har så elendig kundeservice, så da får man ringe noen nivåer høyere opp.

Anonymkode: 2a5b7...5ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

https://www.elkjop.no/cms/dette-er-elkjops-ledere/dette-er-elkjops-ledere/

Jeg ville begynt med daglig leder, gjerne midt i søndagsmiddage .

Elkjøp har så elendig kundeservice, så da får man ringe noen nivåer høyere opp.

Og du kan ta opp samtalen, om du ikke får noe skriftlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...