junijente Skrevet 11. september 2017 #1 Del Skrevet 11. september 2017 (endret) Hei:) jeg har blitt henvist til tidlig ultralyd pga sa tidligere i år. Jeg er i dag 8+3. Har ikke fått time enda, men vet noen av dere om når de kaller inn til tidlig ul? Har jeg kanskje ikke kommet langt nok enda? Hva kan de eventuelt se så tidlig? Jeg håper jeg får time snart, er så redd for at noe er galt denne gangen også. Endret 11. september 2017 av junijente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #2 Del Skrevet 11. september 2017 Litt for mye skrifeleif til at det gikk an å forstå det innlegget... I uke 8 kan de se at det er et foster, og se at hjertet slår. Så du får bekreftet at det står til liv der inne. Det er stort sett det de kan se. Anonymkode: efc7e...d37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DMS Skrevet 11. september 2017 #3 Del Skrevet 11. september 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt for mye skrifeleif til at det gikk an å forstå det innlegget... I uke 8 kan de se at det er et foster, og se at hjertet slår. Så du får bekreftet at det står til liv der inne. Det er stort sett det de kan se. Anonymkode: efc7e...d37 Kva er feilskrive? Der er nokre forkortingar, men desse er godt kjende i dette underforumet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DMS Skrevet 11. september 2017 #4 Del Skrevet 11. september 2017 35 minutter siden, junijente skrev: Hei:) jeg har blitt henvist til tidlig ultralyd pga sa tidligere i år. Jeg er i dag 8+3. Har ikke fått time enda, men vet noen av dere om når de kaller inn til tidlig ul? Har jeg kanskje ikke kommet langt nok enda? Hva kan de eventuelt se så tidlig? Jeg håper jeg får time snart, er så redd for at noe er galt denne gangen også. Det er fastlegen som sende henvising, kontakt han og hør om han har sendt noko til gynekologisk avdeling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #5 Del Skrevet 11. september 2017 1 minutt siden, DMS skrev: Kva er feilskrive? Der er nokre forkortingar, men desse er godt kjende i dette underforumet? TS redigerte og rettet opp etter at jeg skrev mitt innlegg. Da var setningen med spørsmålet i helt meningsløs (manglende og malpalsserte ord). Nå er det jo forståelig. Anonymkode: efc7e...d37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DMS Skrevet 11. september 2017 #6 Del Skrevet 11. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: TS redigerte og rettet opp etter at jeg skrev mitt innlegg. Da var setningen med spørsmålet i helt meningsløs (manglende og malpalsserte ord). Nå er det jo forståelig. Anonymkode: efc7e...d37 Da så:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #7 Del Skrevet 11. september 2017 42 minutter siden, junijente skrev: Hei:) jeg har blitt henvist til tidlig ultralyd pga sa tidligere i år. Jeg er i dag 8+3. Har ikke fått time enda, men vet noen av dere om når de kaller inn til tidlig ul? Har jeg kanskje ikke kommet langt nok enda? Hva kan de eventuelt se så tidlig? Jeg håper jeg får time snart, er så redd for at noe er galt denne gangen også. Hadde tidlig UL i uke 8,(utvendig) men det var ikke stort de så.Annet enn at hjertet slo. Har du logget inn på helsenorge.no? Der kan du sjekke hvilke henvisninger som et sendt hvor og om du evt har fått tildelt time allerede. Anonymkode: 80d9d...285 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
junijente Skrevet 11. september 2017 Forfatter #8 Del Skrevet 11. september 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde tidlig UL i uke 8,(utvendig) men det var ikke stort de så.Annet enn at hjertet slo. Har du logget inn på helsenorge.no? Der kan du sjekke hvilke henvisninger som et sendt hvor og om du evt har fått tildelt time allerede. Anonymkode: 80d9d...285 Nei, det har jeg ikke. Takk for tipset:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå