AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #1 Skrevet 11. september 2017 Jeg var på date i sommer og så for første gang en omskjært penis. Jeg, som ikke er så glad i peniser, syntes den var utrolig flott. Tenk at en penis kan være vakker Nå ble det ikke han og meg fra i sommer, men jeg har fått tilgang på en ny omskjært penis (med hjerne). Vi skal ha sex for første gang til helga, og jeg gleder meg virkelig til å se den flotte, omskjærte penisen hans. Anonymkode: e540f...616 3
Horten Market Skrevet 11. september 2017 #4 Skrevet 11. september 2017 (endret) Da har du kjent på gleden mange menn har over en omskjært vagina. Endret 11. september 2017 av Horten Market
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #5 Skrevet 11. september 2017 3 timer siden, Horten Market skrev: Da har du kjent på gleden mange menn har over en omskjært vagina. uten klitoris tenker du på? Anonymkode: 054b4...e04 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #6 Skrevet 11. september 2017 3 timer siden, Horten Market skrev: Da har du kjent på gleden mange menn har over en omskjært vagina. Du har problemer. Anonymkode: 81ff7...6b0 3
Horten Market Skrevet 11. september 2017 #7 Skrevet 11. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: uten klitoris tenker du på? Det er den mest brutale formen for omskjæring. I noen tilfeller fjernes bare forhuden på klitoris, som dermed er analogt med omskjæringen gutter blir utsatt for. Mange kvinner velger i voksen alder å redusere de ytre kjønnsleppene av kosmetiske årsaker. Dette er også en form for omskjæring. Ufrivillig omskjæring av guttebarn er ikke noe bedre enn omskjæring av jenter. Begge opplever irreversible skader og redusert seksuell nytelse. Dessverre er holdningen veldig tydelig når kjønnslemlestelse av gutter blir applaudert i denne tråden. 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #8 Skrevet 11. september 2017 Omskåret er mye penere enn forhud! Anonymkode: f86fe...3af 3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #9 Skrevet 11. september 2017 Hvordan vet du at han du ikke har hatt sex med enda har omskåret? Litt rart å snakke om før man har kommet dit i relasjonen. Anonymkode: f5b0c...63c 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #10 Skrevet 11. september 2017 Ts her. Vi har snakket mye om hva vi liker og ikke liker. Og jeg spurte om han var omskjært, og han svarte ja. Det var jeg som tok opp dette med sex, da det er enkelte ting jeg tenner ekstra mye på, og som jeg trenger i et forhold. I mitt forrige forhold var jeg sammen med en som ikke klarte å si at han ville ha sex, så jeg vil ikke gå i den fella på nytt. Vi trives begge med å snakke om sex. Og vi vil kun date hverandre. Han visste at det var meg han ville ha, etter 2t i en bar (date), og en av grunnene var at jeg sa at jeg ikke lå rundt, men at sex tilhørte et forhold. Og nå er vi begge der at vi kun vil ha hverandre. Da klarer jeg å slappe av og nyte sex. Gleder meg som en liten unge. Det blir sex til morgen, middag og kvelds :):):):):):). Anonymkode: e540f...616
Hadley Skrevet 11. september 2017 #11 Skrevet 11. september 2017 Æsj. Nei takk. Penis som er kuttet på med kniv er ikke spesielt sexy.
Gjest Alexis Skrevet 11. september 2017 #12 Skrevet 11. september 2017 Husk at noen menn også velger å bli omskjært i voksen alder pga trang forhud
Horten Market Skrevet 11. september 2017 #13 Skrevet 11. september 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi skal ha sex for første gang til helga, og jeg gleder meg virkelig til å se den flotte, omskjærte penisen hans. Peniser er jo veldig forskjellige, omskjært eller ei. Kanskje du skal be om et bilde først, siden utseende betyr så mye for deg?
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #14 Skrevet 11. september 2017 Enig i at en omskjært penis ser litt bedre ut, men er likevel totalt i mot omskjæring da en estetisk fordel ikke veier opp for ulempene. (Snakker da selvfølgelig ikke om de som får det utført pga feks for trang forhud, men om rituell omskjæring uten medisink grunnlag.) Anonymkode: 594d5...9be 3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #15 Skrevet 12. september 2017 Enig de er mye deiligere visuelt sett, og fysisk deiligere og mer kjennbare og stimulerende i vagina syntes jeg! Anonymkode: 185d4...236 4
Gorgonzola Skrevet 12. september 2017 #16 Skrevet 12. september 2017 17 timer siden, Horten Market skrev: Da har du kjent på gleden mange menn har over en omskjært vagina. 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har problemer. Anonymkode: 81ff7...6b0 Ikke større problemer enn trådstarter men så klart, som kvinne slipper man unna med vesentlig mer 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #17 Skrevet 12. september 2017 @Horten Market - det gjør meg ingenting om den er litt skjev som tårnet i Pisa, eller om den krummer seg innover så jeg får deilig press mot G-punktet. Det er jo hjernen bak penisen som avgjør om det blir bra eller ikke. @Gorgonzola - hvorfor trekker du meg inn i diskusjonen du har med en annen, og trekker inn kvinnekjønn generelt? TS. En dag mindre før det blir "fest og basar". Anonymkode: e540f...616
Katten.2.0 Skrevet 12. september 2017 #18 Skrevet 12. september 2017 15 hours ago, Horten Market said: Ufrivillig omskjæring av guttebarn er ikke noe bedre enn omskjæring av jenter. Begge opplever irreversible skader og redusert seksuell nytelse. Dessverre er holdningen veldig tydelig når kjønnslemlestelse av gutter blir applaudert i denne tråden. This.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #19 Skrevet 12. september 2017 Enig! Mye bedre på alle måter! Anonymkode: 3a6d5...23f 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #20 Skrevet 12. september 2017 Det er feil at omskjæring for menn gir mindre seksuell nytelse. Det gir mye mer intens stimuli når forhuden ikke er i veien. Anonymkode: 185d4...236
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå