AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #1 Skrevet 11. september 2017 Hei! Vi prøver hardt å bli gravide, & skal starte med prøverør i november/desember! Selv om vi skal starte med Ivf prøver vi hardt selv mens vi venter! Nå har jeg pådratt meg betennelse i 2 slimposer & fått medisiner mot dette. Men så ser jeg at slike medisiner ikke skal brukes av damer som prøver å bli gravid. Såå.. What to do? Ta tabletter & ha en pause i babylaginga? Eller ikke ta tablettene & håpe det går over av seg selv? Anonymkode: 12c29...578
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #2 Skrevet 11. september 2017 Ta tablett. Viktigere å bli kvitt betennelse så det ikke utvikler seg, så vet du jo at dere skal ha ivf 😏 Anonymkode: 577f6...8e3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #3 Skrevet 12. september 2017 Tusen takk for at du svarte Det er så vanskelig, kjenner jeg fortsatt er usikker på hva jeg skal gjøre. Har El i disse dager også.. Anonymkode: 12c29...578
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #4 Skrevet 12. september 2017 NSAIDS kan utsette eggløsning, men det spiller jo ingen rolle når du vet du skal ha IVF. Også er det snakk om regelmessig bruk av Ibux/Voltaren ol, ikke en kur. Så ta tablettene og bli frisk. Lykke til med IVF. Anonymkode: 81acc...820
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå