Gå til innhold

Rydder klesskap....er så lei alle klærne mine, men har kjøpestopp:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestemte meg i juni for å ikke kjøpe klær før jeg skal til utlandet igjen i desember. Har sååå lyst på noe nytt....syns alt jeg har er gammelt og kjedlig. Noen tips til hvordan freshe seg opp litt....?

Anonymkode: bbc2c...cbc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varier med tilbehør som smykker, sjal, osv. Ellers må jeg si jeg ikke helt forstår hvorfor man må være så freshet opp hele tiden. Ikke kjøpt noe siden juni..? Jeg tror ikke jeg har kjøpt meg noen nye klær siden i fjor sommer... 

Anonymkode: 2d6ce...07c

• Liker 2
Skrevet

Ts her....hehe ja det er egentlig litt rart,ikke lenge siden juni:) kjøpte bare noe lite da.....har alltid likt ved ny sesong å kjøpe noe nytt i sesongens farger....sjal,singlett...liker godt å fredhe meg opp jeg:))

Skrevet

Den følelsen når du har gått på aap i 3 år og har ikke råd til å kjøpe klær

Anonymkode: 91264...da2

• Liker 5
Skrevet

Har du noen du kan bytte klær med da?

Anonymkode: 890fa...c7e

Skrevet

Drit i kjøpestoppen. Dra ut og kjøp deg noe nytt. Det trenger ikke koste tusenvis av kroner

Anonymkode: 17e9a...b48

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bestemte meg i juni for å ikke kjøpe klær før jeg skal til utlandet igjen i desember. Har sååå lyst på noe nytt....syns alt jeg har er gammelt og kjedlig. Noen tips til hvordan freshe seg opp litt....?

Du kan jo skrive en liste over hva du kunne tenke deg å kjøpe nytt av. Da ser du selv hva som haster, hva du kan klare å vente med, og hva du kan handle allerede nå.

Anonymkode: b0322...fad

• Liker 1
Skrevet

Arranger bytteparty! 

Anonymkode: b29a8...967

• Liker 6
Skrevet

Prøv å kombinere det du har på nye måter. Ofte henger man seg opp i forskjellige antrekk. Og det er ikke så veldig lenge til desember hvis du tenker deg om.

Anonymkode: b3b31...290

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her....hehe ja det er egentlig litt rart,ikke lenge siden juni:) kjøpte bare noe lite da.....har alltid likt ved ny sesong å kjøpe noe nytt i sesongens farger....sjal,singlett...liker godt å fredhe meg opp jeg:))

Du kan sikkert finne noe fint i sesongens farger på Fretex.

Anonymkode: ed235...7d7

• Liker 1
Skrevet

Evt farg en av dine singletter slik at den blir i en av sesongens farger.

Skrevet
9 minutes ago, AnonymBruker said:

Du kan sikkert finne noe fint i sesongens farger på Fretex.

Fretex har blitt like dyrt som å handle i vanlige butikker nå, ofte enda dyrere. Noe som er innmari synd, det gjør at fattige mennesker mister en arena hvor de kunne få greie klær de hadde råd til. Skulle ikke vært lov for vanlige folk å handle på fretex, da presses prisene opp.

Anonymkode: 4f87a...be4

• Liker 2
Skrevet

Loppemarked da, kanskje? Det er massevis av loppemarkeder utover høsten. Mange av de er annonsert på FaceBook

• Liker 1
Skrevet

Å ha lyst på er ikke det samme som at man trenger.

Du velger jo helt selv om du vil bruke penger på å kjøpe noe nå som du kanskje bruker en enkelt gang eller to, og som så ligger og varmer skapet. Eller om du vil spare de pengene og heller finne noe fint og fresht i "utlandet" i desember. 

Du kan jo tenke litt på at det du kjøpte i fjor er det som nå er gammelt og kjedelig. Kanskje du ikke kjøper ting du virkelig kler og setter pris på?

Anonymkode: d0fec...999

Skrevet

Hvis noen har kjoler, skjørt, tights, blondeklær osv som er på vei ut av klesskapet så send det til meg. 

Skrevet
Akkurat nå, Hottrio skrev:

Hvis noen har kjoler, skjørt, tights, blondeklær osv som er på vei ut av klesskapet så send det til meg. 

Hvilken str bruker du?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvilken str bruker du?

Helst str L eller 44 kanskje

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Hottrio skrev:

Helst str L eller 44 kanskje

Ok. Jeg har ikke noe i den str, men jeg håper at noen andre har og sender det til deg.

• Liker 2
Skrevet

Jeg kjøpte tre nye plagg for et par uker siden. Det er sikkert 5-6 år siden sist, tenker jeg.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Jeg har ikke noe i den str, men jeg håper at noen andre har og sender det til deg.

Men takk for hyggelige svar uansett!! :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...