AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #1 Skrevet 11. september 2017 Jeg er smådesperat. Skulle så gjerne fått sovet litt eller i det minste slappet av noen minutter, men babyen er umulig å legge. Hun hater vogn, bil, sovner ikke ved amming og vil heller ikke i noen form for bæretøy. Tidligere har jeg gått med henne i armene, men nå blir hun rasende og er umulig å holde (stor og tung). Hun er selvfølgelig overtrøtt som bare det så uaktuelt å ligge for seg selv også. Hun har vært slik omtrent siden nyfødt, men godtok i det minste å være i armene mine og sovnet der eller til puppen før. Jeg er svært sensitiv på gråt og orker ikke høre på henne gråte. Hva skal jeg gjøre? Har andre barn å ta meg av også. Er helt ødelagt etter en dag hjemme, og da er det bare dobbelt opp med flere barn etterpå. Anonymkode: c5381...66d
MilleMolle Skrevet 11. september 2017 #2 Skrevet 11. september 2017 (endret) Har du prøvd fysioterapeut på henne? Mulig hun har vondt i nakken siden dette har vært siden fødsel? Nå vet ikke jeg hvor du bor, men det finnes flere som er flinke med å fikse opp på babyer Det er vært ett forsøk iallfall! Legger med en link: https://ute-imhof.squarespace.com/ Endret 11. september 2017 av MilleMolle
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #3 Skrevet 11. september 2017 Min er også slik, skal bæres I søvn. Det er en gutt, han er snart seks mnd og er stor og tung. Vi har funnet en stilling som virker. Mage mot mage, han har en arm ned mot gulvet/under min arm og en som han kan fekte meg i fjeset med. Han hviler kinnet mot innsiden av ene albuen min og den andre armen holder jeg rundt rumpa og støtter under ungen, og klemmer ham inntil. Så går jeg rundt i valsetakt til han har sovet i fem minutter, da kan jeg legge ham ned. Helst på side. Det er eneste stilling jeg kan bysse ham i søvn i fortsatt, han har bikket 9 kg og 72 cm. Anonymkode: 0beb0...177
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #4 Skrevet 11. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min er også slik, skal bæres I søvn. Det er en gutt, han er snart seks mnd og er stor og tung. Vi har funnet en stilling som virker. Mage mot mage, han har en arm ned mot gulvet/under min arm og en som han kan fekte meg i fjeset med. Han hviler kinnet mot innsiden av ene albuen min og den andre armen holder jeg rundt rumpa og støtter under ungen, og klemmer ham inntil. Så går jeg rundt i valsetakt til han har sovet i fem minutter, da kan jeg legge ham ned. Helst på side. Det er eneste stilling jeg kan bysse ham i søvn i fortsatt, han har bikket 9 kg og 72 cm. Anonymkode: 0beb0...177 Det hadde vært fint, men hun vil ikke bæres i søvn og om jeg etter flere timer skulle fått henne til å sove så kan jeg ikke legge henne noe sted for da våkner hun med en gang. Derfor må jeg sette meg eller legge meg med henne på brystet i sengen eller sofaen. Anonymkode: c5381...66d
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #5 Skrevet 11. september 2017 10 minutter siden, MilleMolle skrev: Har du prøvd fysioterapeut på henne? Mulig hun har vondt i nakken siden dette har vært siden fødsel? Nå vet ikke jeg hvor du bor, men det finnes flere som er flinke med å fikse opp på babyer Det er vært ett forsøk iallfall! Legger med en link: https://ute-imhof.squarespace.com/ Har ikke det, men det skal jeg prøve. Takk. Anonymkode: c5381...66d
MilleMolle Skrevet 11. september 2017 #6 Skrevet 11. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har ikke det, men det skal jeg prøve. Takk. Anonymkode: c5381...66d Hvis du blar nesten helt nederst så ser du mange med samme problem som har fått hjelp etter å ha vært med henne Men jeg ville forhørt meg litt der du bor får å finne noen som kan med babyer. Spør i barselgruppe, fb eller helsestasjon?
våren14 Skrevet 11. september 2017 #7 Skrevet 11. september 2017 Signerer ang fysioterapi! Manuellterapeut er gratis for barn Slitt mye med søvn, men lite gråt osv, men fant ut da hun var nesten ett år at hun hadde veldig stiv nakke som trolig har plaget henne hele livet. Gravid med nr to nå, ungen skal rett til manuellterapeut ved det minste tegn til noe liknende. Evt kiropraktor om ikke manuellterapeut finner noe. De ser på ulike type låsninger. Typisk for mi var vel ekstremt mye kast med hodet som helt nyfødt, sovnet aldri ved amming etter vi sluttet å bruke ammeputa (der lå hun annerledes), la seg oftest i "bananstilling" da hun sov (vridd bakover), ville ikke sove på ryggen... men bæresele var fint da faktisk. Og bil var også greit. Kommer litt an på hvordan de har vondt i ulike stillinger antar jeg. Ville definitivt lett etter om noe er fysisk galt.
catwoman Skrevet 11. september 2017 #8 Skrevet 11. september 2017 Har du prøvd white-noise? Enten laste ned app på telefonen og spille av, eller sette støvsugeren ved siden av sengen/stede hun sover? De fleste små babyer roer seg veldig av konstant støy😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå