AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #1 Skrevet 11. september 2017 Noen her som er plaget med hodepine? Er i uke 15,og har begynt å få dette nå.Er det vanlig at det varer hele svangeskapet ut? Jeg prøver å drikke mye vann og hvile mye, men føler det kun er Paracet som hjelper.Tar laveste dose,og ikke ofte.Gjerne med noen ukers mellomrom når jeg føler det blir uutholdelig.Noen som har andre tips? Anonymkode: aee62...6d3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #2 Skrevet 11. september 2017 Har ikke tips, men er selv litt ut i uke 15 og har slitt med hodepine den siste måneden. Ikke hver dag, men mange ganger i uken og noen ganger så ille at jeg har liggi på et mørkt kaldt rom og grått pga smerter. Har desverre ikke tips. Men vit du ikke er aleine. Anonymkode: 08e9b...7ba 1
Minlillelykke Skrevet 11. september 2017 #3 Skrevet 11. september 2017 Jeg var plaget fra uke 13-20 ca. Da gikk det seg til. Kan fortsatt få hodepine, men ikke så ofte. 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #4 Skrevet 11. september 2017 Var utrolig plaget fra 15-30 uker ca. Ble værre ved stress og hvis det skjedde noe (familieselskap med mye mas osv). Kunne ikke gå på butikken på en lørdag For meg hjalp det å legge seg nedpå i mørket, og unngå mas og høye lyder. Tok paracet hvis jeg måtte - legen sa det gikk helt fint. Anonymkode: 30179...52f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå