Gå til innhold

2 girls 1 cup

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tenner dere kvinner på det? Eller prøvd noe lignende i virkeligheten?

Anonymkode: c0c71...2ea

Videoannonse
Annonse
Gjest boblebrist
Skrevet

Nope og NOPE.

For de som ikke vet hva det er vil jeg bare si ikke oppsøk det for å sjekke, det er ikke verdt å se. 

Skrevet

Når TS stiller et spørsmål så er det altså du som hever deg over alle og kommer med «gode råd»? Det må jeg si.... Trodde det var opp til den enkelte å fortelle/svare på det spørsmålet.... Og du trenger ikke komentere dette svaret, jeg forstår jo at du har sjekket linken selv.

Skrevet

Hva betyr dette? Samme bh størrelse? 

Anonymkode: bad7f...ead

Skrevet

Søkte bare på bilder på Google og nei dette tenner jeg ikke på...!! Er det ekte bæsj?? 

Anonymkode: cf734...897

Gjest boblebrist
Skrevet
1 time siden, copro skrev:

Når TS stiller et spørsmål så er det altså du som hever deg over alle og kommer med «gode råd»? Det må jeg si.... Trodde det var opp til den enkelte å fortelle/svare på det spørsmålet.... Og du trenger ikke komentere dette svaret, jeg forstår jo at du har sjekket linken selv.

Folk må gjerne svare, jeg kom bare med et velmenende råd. Og ærlig talt, 2girls1cup er gammelt nytt, jeg trengte ikke å søke det opp for å vite at det er nasty.

Skrevet

Nei, naturligvis ikke. Det er for spesielt interesserte, så skjønner ikke hvorfor du lager en tråd om det her. Finnes det ikke forum eller noe sånt for mennesker med fetisjer? 

Anonymkode: 0e8f2...622

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva betyr dette? Samme bh størrelse? 

Anonymkode: bad7f...ead

Haha, hadde det bare vært så vel...

Jeg tror ikke det er så mange menn som tenner på det der heller. Det er ekstremt ekkelt.

Skrevet

Lurer på hvor desperate de var etter noen penger for å gjennomføre noe så ekkelt. Har lest at det ikke var bæsj, men sjokoladeis, men dog.

Anonymkode: 5c50c...6d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...