AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #1 Skrevet 11. september 2017 Har alltid undret meg på hvordan noen kvinner kan ha serieorgasmer. Blir dere ikke tilfredsstilt av en orgasme? Er dere like kåte etter en orgasme som før orgasmen? Hvor lang tid mellom orgasmene og hvor mange klarer dere? (rekorden?) På hvilken måte får dere flest orgasmer, alene eller med partner? Vel, det ble mange spørsmål, men prøver å forstå dette mysteriet. Anonymkode: b96f6...5dd
SlemUlv Skrevet 11. september 2017 #2 Skrevet 11. september 2017 Hm.. for meg så betyr serieorgasme at jeg får orgamser i serier, altså flere topper rett etter hverandre. Jeg blir ikke ferdig med en, før neste skyller over meg. Jeg trenger ikke gjøre noe spesiellt for å få de neste, de bare kommer rullende som på en snor. jeg får sånne orgasmer både med og uten partner. Men de er best med partner.
Linaa Skrevet 11. september 2017 #3 Skrevet 11. september 2017 Blir dere ikke tilfredsstilt av en orgasme? Kan absolutt bli tilfredsstilt etter en orgasme, men også etter flere. Er dere like kåte etter en orgasme som før orgasmen? Jeg blir mer kåt etter orgasmen har kommet, og fortsetter gjerne. Kommer mannen også samtidig blir det litt kjedelig, da jeg syns det er kjedelig å tilfredsstille meg selv. Hvor lang tid mellom orgasmene og hvor mange klarer dere? (rekorden?) Hos meg kan det ta noen sekunder mellom hver, til flere minutter, kommer helt an på hva kroppen tillater (og hver eneste orgasme, så spruter det). Og nå med ny partner som heller vil se meg nyte, så er jeg i himmelen Rekorden vet jeg faktisk ikke, men skulle sagt et sted mellom 8-12? På hvilken måte får dere flest orgasmer, alene eller med partner? Bruk av fingrer med partner da jeg syns det som jeg sa tidligere, kjedelig å tilfredsstille meg selv.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #4 Skrevet 11. september 2017 Om du mener serieorgasme med flere fremkalte orgasmer så tenker jeg vel : hvorfor ikke ? Om en kan få en til og en til og en til. Hvorfor ikke ? Om en lyster. Men en er også fint. Her er det bare alene jeg får gang på gang, fordi det fordrer en presisjon over stimuleringen som er vanskelig med en partner. Samtidig er det rart, for jeg syns en orgasme med partner er gjevere, selv om den ikke nødvendigvis er sterkere. Det at vi er to som gjør noe intimt og det at det er vanskligere kanskje ? Når det er sagt kan sex mellom to være nydelig uten orgasme, mens onanering uten orgasme er bare veldig frustrerende Rekorden ved onanering? gitt opp å telle 20.. 30 ? men da er det en spesielll dag. 10 er vanlig. Og om jeg er anspent og stressa ca en halv. Med partner en eller kanskje to. Men somsagt de er gjevere og oppbyggingen er mye hyggligere. (Eller kan være) Likevel : For tiden er jeg bare sååå lei av sex. Har heldigvis ikke partner, men har ikke hatt sex, i noen form, på nesten ett år. Kom på en ting. Det er sexstråder her dag og dag inn. Men ingen om det som jeg tror er ganske vanlig, (altså tror) at kvinner kan være like kåte etter orgasmen. Menn er vel mer ferdig. Eller tar jeg feil ? Anonymkode: 11745...f5e
Rotemor Skrevet 11. september 2017 #5 Skrevet 11. september 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om du mener serieorgasme med flere fremkalte orgasmer så tenker jeg vel : hvorfor ikke ? Om en kan få en til og en til og en til. Hvorfor ikke ? Om en lyster. Men en er også fint. Her er det bare alene jeg får gang på gang, fordi det fordrer en presisjon over stimuleringen som er vanskelig med en partner. Samtidig er det rart, for jeg syns en orgasme med partner er gjevere, selv om den ikke nødvendigvis er sterkere. Det at vi er to som gjør noe intimt og det at det er vanskligere kanskje ? Når det er sagt kan sex mellom to være nydelig uten orgasme, mens onanering uten orgasme er bare veldig frustrerende Rekorden ved onanering? gitt opp å telle 20.. 30 ? men da er det en spesielll dag. 10 er vanlig. Og om jeg er anspent og stressa ca en halv. Med partner en eller kanskje to. Men somsagt de er gjevere og oppbyggingen er mye hyggligere. (Eller kan være) Likevel : For tiden er jeg bare sååå lei av sex. Har heldigvis ikke partner, men har ikke hatt sex, i noen form, på nesten ett år. Kom på en ting. Det er sexstråder her dag og dag inn. Men ingen om det som jeg tror er ganske vanlig, (altså tror) at kvinner kan være like kåte etter orgasmen. Menn er vel mer ferdig. Eller tar jeg feil ? Anonymkode: 11745...f5e Med partner kan jeg bli veldig motivert til å fortsette - altså blir mer kåt. Alene er jeg gjerne ferdig etter en.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #7 Skrevet 11. september 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har alltid undret meg på hvordan noen kvinner kan ha serieorgasmer. Blir dere ikke tilfredsstilt av en orgasme? Deilig med bare en også men føler meg ikke ferdig og da tar det lang tid før kåtheten går bort. Er dere like kåte etter en orgasme som før orgasmen? Tar mellom 30 sekunder til to minutter og så er kåtheten på topp igjen. Hvor lang tid mellom orgasmene og hvor mange klarer dere? (rekorden?) Forskjellig, sitter ikke med stoppeklokke akkurat. Orgasme nr to kommer veldig raskt. På hvilken måte får dere flest orgasmer, alene eller med partner? Begge deler. Bruker vibrator. Vel, det ble mange spørsmål, men prøver å forstå dette mysteriet. Anonymkode: b96f6...5dd Anonymkode: 48701...cd7
martineb Skrevet 11. september 2017 #8 Skrevet 11. september 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Har alltid undret meg på hvordan noen kvinner kan ha serieorgasmer. Blir dere ikke tilfredsstilt av en orgasme? Jo, men ofte har jeg lyst på flere orgasmer. Er dere like kåte etter en orgasme som før orgasmen? Ofte Hvor lang tid mellom orgasmene og hvor mange klarer dere? (rekorden?) Vet ikke helt, men alt fra ca 5 sek til 2 min ca. Klarer ca 10-15 orgasmer på det meste. På hvilken måte får dere flest orgasmer, alene eller med partner? Med partner. Vel, det ble mange spørsmål, men prøver å forstå dette mysteriet. Anonymkode: b96f6...5dd
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #9 Skrevet 11. september 2017 Har alltid undret meg på hvordan noen kvinner kan ha serieorgasmer. Blir dere ikke tilfredsstilt av en orgasme? Det er greit med en, men vil helst ha flere. Kommer litt ann på hvor kåt jeg er. Kan bli litt rastløs om jeg bare får én. Selv om den første er best. Er dere like kåte etter en orgasme som før orgasmen? Det varierer. Som oftest er jeg like kåt, også dabber det av etter orgasme nr. 3. Hvor lang tid mellom orgasmene og hvor mange klarer dere? (rekorden?) Det varierer også. Etter første orgasme (som er den kraftigste) er jeg på en måte litt "overfølsom" der nede, og må vente litt før jeg fortsetter. Men kanskje 1-5 minutter mellom hver. Foretrekker 3-4 orgasmer, men rekorden er vel kanskje 10 stk circa. Men da er jeg lei. På hvilken måte får dere flest orgasmer, alene eller med partner? Alene. Min nåværende partner er ikke tålmodig nok. Men det hender innimellom at jeg får flere orgasmer med han. Som regel blir han fór kåt etter at jeg har kommet én gang. Før da jeg var yngre, sånn fram til jeg var 23 år, fikk jeg bare én orgasme om gangen, hvis jeg var heldig. Men så var jeg nysgjerrig en dag og leste en artikkel om hvordan man kunne få flere orgasmer om gangen. Prøvde tipsene, og jøss, det gikk faktisk ann. Nå prøver jeg å venne meg til å bli tilfredstilt av bare én orgasme. Det er kjipt å ha lyst på flere orgasmer når partneren så vidt klarer å gi meg én. Anonymkode: 31f40...d6c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå