AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #1 Skrevet 11. september 2017 Jeg tåler ikke ull, og ønsker meg noen bomull strømpebukser til vinteren, da jeg bruker mye kjole. Men jeg finner det ikke. Noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Anonymkode: e3cd6...979
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #2 Skrevet 13. september 2017 Har du sjekket butikker som Cubus, Lindex f.eks.? Nå som vintersesongen nærmer ser brukes de å ha større utvalg av strømpebukser. Ellers vil jeg tipse deg å besøke den lokale undertøysforretningen din, der har de garntert noe i bomull 😊 Vil anbefale kvalitetsmerke Falcke, de har gode bomullsstrømpebukser som holder seg! Anonymkode: aff76...cec
solmåneogstjerner Skrevet 13. september 2017 #4 Skrevet 13. september 2017 Massevis av det på hm, kappahl etc 😊 et par uker til så har de fått alt på plass
Professor Orm Skrevet 14. september 2017 #5 Skrevet 14. september 2017 Cotton velvet fra wolford. Fantastiske.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #6 Skrevet 14. september 2017 Jeg er veldig glad i viskose-strømpebuksene fra Cubus. Anonymkode: 39c3e...824
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå