Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva er best, Kerastase eller Joico?

Skrevet

Best til hva? Hver produsent har produkter for mange ulike hårtyper...

Har du tørt hår, slitt hår, farget hår, brusete hår, krøllete hår, tynt hår.....

Skrevet

Og hvilket produkt er det du tenker på/leter etter?

Er ikke alltid man liker alle produktene i en serie, personlig så bruker jeg litt forskjellige merker til forskjellig bruk.

Har bare prøvd joico, så jeg kan ikke sammneligne de, men er i hvertfall godt fornøyd med de to produktene jeg har som er en kur og en shine serum.

Skrevet

Jeg likte ikke Joico. Prøvde K-Pac Reconstruction eller noe sånt. Med en gang jeg hadde sjampo i håret føltes det som om håret var i en eneste floke.

Jeg har bare prøvd en hårkur i Kerestase serien og den var helt OK(den oransje).

Litt individuellt tror jeg må nesten bare prøve seg frem.

Gjest Anonymous
Skrevet

Håret mitt er tørt og farget, ikke slitt. Nå bruker jeg Redken All soft, kunne tenke meg å prøve noe nytt.

Skrevet

Du kan jo prøve Kerastase Nutritive? Shampoen finnes i tre styrkegrader alt etter hvor mye næring håret ditt trenger. I tillegg finnes ulike balsamer slik at du kan kombinere din egen hårpleie totalt tilpasset håret ditt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for svar. Hvordan vet jeg hvilken styrke jeg skal velge? Kan det gjøre mer vondt enn godt å ta en som er for mer slitt hår enn mitt?

Skrevet

Hvis håret ditt er ganske normalt=>styrke 1

Hvis håret ditt er litt tørt=>styrke 2

Hvis håret ditt er veldig tørt og brusete=>styrke 3

Hvis du velger en som gir for mye næring, vil håret klappe sammen og bli flatt. Såfremt ikke håret er ekstremt tørt, ville jeg holdt meg til de to første, og heller brukt balsam til.

Eller stikk innom en frisør som fører Kerastase (Kerastase sparer du ganske lite på på LF i forhold til å kjøpe hos frisør, spesielt hvis du regner inn portoen).

Priser hos frisør (fritt etter hukommelsen):

Shampo 170,-

balsam 180,-

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har brukt begge merkene i forskjellige typer shampo. Jeg liker Kerastac best uten tvil. Først og fremst pg amer "nøytral" lukt, og så synes jeg de gir litt mer til håret..

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg likte ikke Joico. Prøvde K-Pac Reconstruction eller noe sånt. Med en gang jeg hadde sjampo i håret føltes det som om håret var i en eneste floke.

Jeg har bare prøvd en hårkur i Kerestase serien og den var helt OK(den oransje).

Du vet at det ikke er meningen å shamponere håret rett etter en kur??

Gjest Anonymous
Skrevet

:hoho:

Som sagt her over. Shampo brukes FØRST, så kur...også BALSAM. Balsam er veldig viktig siden dette er en proteinkur! En proteinkur gjør ikke håret glatt! :roll::roll::roll:

kerastase sin kur (som du brukte) går for å være blandt de beste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...