Gjest den rene piken Skrevet 17. januar 2005 #1 Skrevet 17. januar 2005 nå har jeg nettopp fått to skin kits fra lf. et normal/oily og en acne prone. har en kombi hud med mange små svarte prikker dypt i huden og ofte røde små kviser. møkka dukker også opp på bryst/rygg. det jeg lurer på er hva som skal brukes når, sammen med hva og når skal ansiktet være vått og tørt, og i hvilke mengder. ja mye på en gang nå prøvde jeg følgende: 1 anti-bac skin wash 2 skin prep scrub 3 multi-active toner 4 oil-control lotion skal ansiktet være vått når man sprayer på multi? hvor mye ska man spraye? og over hele fjeset? sitter med en ørliten tendens til sviing og litt stivhet i kinna, men det merkes knapt. ansiktet føles ellers veldig mykt. mulig ansiktet mitt trenger mer fuktighet? hudpleier foreslo forsåvidt: derma clay multi active active moist daily microfoiliant +skin renewal booster og skin hydrating masque jeg syns dette virker 'milde' produkter, så jeg ville teste acne kit'en først. det er så mange produkter at alt går i surr! jeg har nå soothing eye make up, skin refining masque, anti-bac cooling masque, gentle cream exfoliant, special cleansing gel, active moist, multi active toner, anti bac skin wash, skin prep scrub, oil control lotion.
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2005 #2 Skrevet 17. januar 2005 Hør på hudpleier du. Ikke bra med sviing i fjeset. Og du trener mye mer fuktighet enn hva du tror det med sprayen vet jeg ikke dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå