AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #1 Skrevet 11. september 2017 Hvordan forholder dere dere til folk som blir fort sinte, og irriterte og som er veldig negative? Jeg har opplevd at enkelte bare kan bli irriterte på alt og alle uten grunn, og at noen av de har et ekstremt pessimistisk synspunkt på livet og på folk. Hvis dere må treffe eller se personen ofte, eller innimellom: hvordan takler dere folk med temperament? Svarer dere sinte tilbake, eller hva gjør dere når dere må treffe sinnatagger? Selv blir jeg sliten av det, og det er ikke spesielt hyggelig, så jeg unngår sinte folk, men skulle likt å vite hva man kan gjøre når man er oppi en situasjon der noen har et voldsomt temperament? Anonymkode: 2f514...478
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #2 Skrevet 11. september 2017 Hvis det er noen jeg må møte ofte så smeller det til slutt fra min sin side. Anonymkode: 68d8a...d59
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #3 Skrevet 11. september 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis det er noen jeg må møte ofte så smeller det til slutt fra min sin side. Anonymkode: 68d8a...d59 Så du møter irritasjon med irritasjon, og sinne med enda mer sinne? Hvis en blir sint på deg, hvordan smeller det i fra din side da i såfall? Og hvordan håndterer du en pessimist? Anonymkode: 2f514...478
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #4 Skrevet 11. september 2017 Jeg pleier å spørre hvorfor de alltid er sinte eller negative. 99% av tilfellene så er de ikke klar over at de er det. Det har kjørt seg fast i eget mønster. Anonymkode: 9623b...ca8
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #5 Skrevet 11. september 2017 Jeg kjenner noen som ofte irriterer seg og klager. Akkurat for min del så liker jeg det, fordi jeg prøver å holde min irritasjon inni meg, og jeg og hun er ofte irriterte over det samme. Så det er så alright når hun setter ord på det, og jeg kan le og si at jeg er enig. Hun er ikke intimiderende, men jeg kan forstå at noen kansje synes det. Jeg trenger heller ikke ( desverre ) forholde meg til henne daglig. Jeg synes det er værre med de som jeg må forhodle meg til og baksnakker, ikke toler min mening og ikke gir seg min mening. Det er slitsomt å gå på eggeskall rundt noen, uansett hvordan de oppfører seg. Anonymkode: 827e7...eea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå