AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #1 Skrevet 10. september 2017 Hei, er en jente på 16 år. Jeg var på en fest i helgen, og drakk en del, så ble litt full. Når jeg blir full så blir jeg alltid så løs. Jeg har ingen grenser, liksom. Kysser og koser på enhver jeg kommer over. Ikke sex altså, men tafsing utpå klærne.. på denne festen var også en gutt jeg har litt i kikkerten, han er ett år eldre enn meg og går i 2.klasse på vgs. Kysset en del på han også, tok og strøk på han hele kvelden, redd for at han synes jeg er slitsom nå.. Tips? Vil ikke folk skal stemple meg som løs.. men vil ha det litt gøy også.. klinte forresten ikke med noen på den festen, bare kyssa litt på munnen eller halsen etc. Anonymkode: 59af7...1be
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #2 Skrevet 10. september 2017 Ikke uvanlig å like og kline og kose litt på fylla I hvert fall ikke når du er 16. Du er ikke 'løs' for det om. Men om du selv synes du blir litt utagerende, hva med å drikke noe mindre? Og hvis du synes det er vanskelig, prøv og lær deg selv å tenke over hva du gjør, før du begynner å drikke. Anonymkode: b4aae...031
Miss.Wildfox Skrevet 10. september 2017 #3 Skrevet 10. september 2017 Det er en grunn til at det er aldersgrense på alkohol og bilkjøring. Når man er så ung som du er ikke impuls- og modenhetssenteret i hjernen ordentlig utviklet. Jeg skjønner det er spennende å utforske voksenlivet og eksperimentere med alkohol, men om du ikke liker de egenskapene du får når du er påvirket så ta det som et tegn på at du kanskje ikke er helt klar for den slags. Hvis du absolutt skal konsumere alkohol så sørg for å gjøre det i litt mer trygge omgivelser, som med en nær venninnegjeng og lignende. Men siden du er 16år og antagelig ikke kommer til å høre på velmente råd så sørg nå i allefall for å alliere deg med venninner på fest der dere passer på hverandre og unngå å havne i situasjoner der kosingen din kan føre til at du blir seksuelt utnyttet mot din vilje. 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #4 Skrevet 10. september 2017 Du må passe på deg selv når du er på fest. Du må gjerne drikke, mens begrens deg sånn at du fremdeles har kontroll. Hvis du møter feil gutt, du er veldig full, så kan han utnytte deg. Det er gøy med fest og gutter på den alderen, men ikke drikk deg så full.Anonymkode: d9f5d...ddb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå