Gå til innhold

Hva feiler det henne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er egentlig greia? Gir aldri lyd fra seg (to uker siden), hun åpner ikke engang messenger. Tar ikke telefonen når jeg ringer.

Datet i to måneder..

Anonymkode: 03c19...a49

Videoannonse
Annonse
Gjest Frus3rtSjokkiz
Skrevet

det kan jo ha skjedd en ulykke? har du livstegn fra henne andre steder da?

Skrevet
2 minutter siden, Frus3rtSjokkiz skrev:

det kan jo ha skjedd en ulykke? har du livstegn fra henne andre steder da?

Nei heldigvis har jeg sånn sett fått livstegn (overdrev litt av frustrasjon), but that`s it. 

Er redd for at jeg har blitt avvist her (no shit) men hvorfor ikke bare si det rett ut?

Hun er pålogget messenger max 2 ganger i uka

Gjest Frus3rtSjokkiz
Skrevet

jeg er enig at hun kunne sagt det til deg i stedet for å bare ghoste deg. Bor du nærme henne så kan du oppsøke henne og kreve svar sånn at hun ikke slipper unna med sånn dårlig oppførsel.

Skrevet

Ta et jævla hint!

Anonymkode: e8722...937

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Frus3rtSjokkiz skrev:

jeg er enig at hun kunne sagt det til deg i stedet for å bare ghoste deg. Bor du nærme henne så kan du oppsøke henne og kreve svar sånn at hun ikke slipper unna med sånn dårlig oppførsel.

Har tenkt på det, men da er det jo ingen vei tilbake. Fordufter jeg så blir det samme resultat

Sannheten er vel at jeg egentlig ikke ønsker det som resultat

Skrevet

Hun er vel ikke så opptatt av sosiale medier da. Gikk lei av facebook jeg også og sjekker det bare en gang i mnd ca. 

Ang telefonen, spør hun. Men hva mener du at dere har datet i to måneder? Hvor ofte har dere egentlig rukket å treffe hverandre disse to månedene da, hvis det er sånn at du aldri får tak i hun og kun hører fra hun hver 2-3 uke? 
Møtt hun et par ganger bare? Da heter det ikke "datet i 2 mnd" da heter det "vært på 2 dates", så må si hun høres ikke veldig interessert ut . På tide å ta hintet kanskje? 

Anonymkode: bf51b...36d

Gjest Frus3rtSjokkiz
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har tenkt på det, men da er det jo ingen vei tilbake. Fordufter jeg så blir det samme resultat

Sannheten er vel at jeg egentlig ikke ønsker det som resultat

hvis hun hadde vært interessert så hadde hun vel ikke unngått meldingene dine og telefonene dine. oppsøker du henne og hun fortsatt ikke er interessert så ender det som det allikevel gjør dersom du bare lar henne være videre. Men samtidig er det en mulighet for å få henne i snakk i det minste og kanskje det kan komme noe godt ut av det? :) 

det er vel i så fall ingen vei tilbake nei, men det er verdt det hvis du nå allikevel vet resultatet.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun er vel ikke så opptatt av sosiale medier da. Gikk lei av facebook jeg også og sjekker det bare en gang i mnd ca. 

Ang telefonen, spør hun. Men hva mener du at dere har datet i to måneder? Hvor ofte har dere egentlig rukket å treffe hverandre disse to månedene da, hvis det er sånn at du aldri får tak i hun og kun hører fra hun hver 2-3 uke? 
Møtt hun et par ganger bare? Da heter det ikke "datet i 2 mnd" da heter det "vært på 2 dates", så må si hun høres ikke veldig interessert ut . På tide å ta hintet kanskje? 

Traff hun i sommer og kontakten var helt normal men flørtete. Fant på ting sammen, chattet, hun sendte morgen/godnattmeldinger, ting begynte å bli seriøst og gå den rette veien før vi hadde en uke hvor vi ikke så hverandre på grunn av ferietur, etter ferieturen har hun oppført seg annerledes. De siste to ukene har jeg nesten ikke hørt et eneste pip. 

1 minutt siden, Frus3rtSjokkiz skrev:

hvis hun hadde vært interessert så hadde hun vel ikke unngått meldingene dine og telefonene dine. oppsøker du henne og hun fortsatt ikke er interessert så ender det som det allikevel gjør dersom du bare lar henne være videre. Men samtidig er det en mulighet for å få henne i snakk i det minste og kanskje det kan komme noe godt ut av det? :) 

det er vel i så fall ingen vei tilbake nei, men det er verdt det hvis du nå allikevel vet resultatet.

Sant nok

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Traff hun i sommer og kontakten var helt normal men flørtete. Fant på ting sammen, chattet, hun sendte morgen/godnattmeldinger, ting begynte å bli seriøst og gå den rette veien før vi hadde en uke hvor vi ikke så hverandre på grunn av ferietur, etter ferieturen har hun oppført seg annerledes. De siste to ukene har jeg nesten ikke hørt et eneste pip. 

Sant nok

Hvordan mener du det ble når "ting begynte å bli seriøst og gå den rette veien"? Ble det vanlig å kysse når dere møttes og sa hadet? Hadde dere sex og snakket om en fremtid sammen?  Hvis ikke , som jeg mistenker, så virker det som at du har lagt mye mer i dette enn hva hun har. Hun har hatt en normal kontakt med deg men du har oppfattet den flørtete, dere fant på ting sammen og nøyt hverandres selskap vennskapelig, og hun tok avstand når hun skjønte du var gira på noe mer? 
Er såklart bare en hypotese, men en veldig typisk historie. 

Uansett, hun er nok ikke interessert lenger uansett hvor mye eller lite interessert hun har vært før, da hadde hun i det minste tatt telefonen når du ringer eller sendt en sms når hun så du hadde ringt. Virker heller som hun syntes det er slitsomt at du tar kontakt siden hun aldri gidder å snakke med deg når du prøver lenger. 

• Liker 1
Skrevet

1. Hun er ikke intressert. Hun er har noe annet som opptar henne i livet, enten det er en annen mann eller noe familiært eller karrieremessig. 

2. Hun sliter med noe hun ikke vil du skal vite om, om hun liker deg. Dessverre er jeg av sinsnevnte kvinner.... jeg unngår å avtale noe treff, tar ikke kontakt om ikke han gjør det først og har følelser i skjul.

Anonymkode: a8904...1aa

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1. Hun er ikke intressert. Hun er har noe annet som opptar henne i livet, enten det er en annen mann eller noe familiært eller karrieremessig. 

2. Hun sliter med noe hun ikke vil du skal vite om, om hun liker deg. Dessverre er jeg av sinsnevnte kvinner.... jeg unngår å avtale noe treff, tar ikke kontakt om ikke han gjør det først og har følelser i skjul.

Anonymkode: a8904...1aa

Kanskje ts rett og slett skal sende en sms med invitasjon (på en bestet dag) til å gå ut og spise el.l., i tilfelle det er slik med damen som det du skriver i punkt 2?

Anonymkode: 108f7...687

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kanskje ts rett og slett skal sende en sms med invitasjon (på en bestemt dag) til å gå ut og spise el.l., i tilfelle det er slik med damen som det du skriver i punkt 2?

Skrevet

Fikk forklaring/avslag

Skrevet

Som nevnt over; du har nok blitt ghostet. Skikkelig drittoppførsel men ta et hint og kom deg videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...