AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #1 Skrevet 10. september 2017 Seriøst, jeg klarer ikke slappe av! Jeg blir så skamfull av å være kåt at det ødelegger sexlivet. Vi har vært gift i snart 7 år og vi tenner på det samme. Vi liker begge litt spesiell sex, og gjerne litt mild bdsm. Han er den som liker å bestemme. Men jeg blir så flau. Jeg føler meg virkelig ekkel av å bli opphisset, og at det ikke passer seg fordi jeg har blitt mor, og kan ikke ha slike tanker.. til vanlig har vi et helt normalt forhold, og et godt ekteskap. Men jeg føler jeg ødelegger mye for oss begge, fordi at tankene mine hindrer oss i å ha et godt sexliv. De gangene jeg klarer å slappe av, er jeg kanskje sliten fysisk eller lei meg eller har feber, da er jeg rett og slett for sliten til å tenke noe over det.. Den beste sexen hadde jeg da min mann hadde hentet litt grønt (flere år før jeg ble gravid, og engsngstilfelle). Jeg drikker heller ikke alkohol, så det blir heller ikke løsningen Jeg er ikke veldig utadvendt av meg og er for det meste anspent, nervøs og asosial. Sjeldent komfortabel utenfor husets fire vegger, vet ikke om det har noe å si. Har noen noe tips til hvordan man endrer tankegangen og slapper av litt mer under sex? Får jo helt angstanfall bare penis toucher innsida låra og jeg blir flau om jeg blir våt. Anonymkode: a7fa4...b4c 1
Nisa Skrevet 10. september 2017 #2 Skrevet 10. september 2017 8 minutes ago, AnonymBruker said: Seriøst, jeg klarer ikke slappe av! Jeg blir så skamfull av å være kåt at det ødelegger sexlivet. Vi har vært gift i snart 7 år og vi tenner på det samme. Vi liker begge litt spesiell sex, og gjerne litt mild bdsm. Han er den som liker å bestemme. Men jeg blir så flau. Jeg føler meg virkelig ekkel av å bli opphisset, og at det ikke passer seg fordi jeg har blitt mor, og kan ikke ha slike tanker.. til vanlig har vi et helt normalt forhold, og et godt ekteskap. Men jeg føler jeg ødelegger mye for oss begge, fordi at tankene mine hindrer oss i å ha et godt sexliv. De gangene jeg klarer å slappe av, er jeg kanskje sliten fysisk eller lei meg eller har feber, da er jeg rett og slett for sliten til å tenke noe over det.. Den beste sexen hadde jeg da min mann hadde hentet litt grønt (flere år før jeg ble gravid, og engsngstilfelle). Jeg drikker heller ikke alkohol, så det blir heller ikke løsningen Jeg er ikke veldig utadvendt av meg og er for det meste anspent, nervøs og asosial. Sjeldent komfortabel utenfor husets fire vegger, vet ikke om det har noe å si. Har noen noe tips til hvordan man endrer tankegangen og slapper av litt mer under sex? Får jo helt angstanfall bare penis toucher innsida låra og jeg blir flau om jeg blir våt. Anonymkode: a7fa4...b4c På en måte er dette bra fordi noen gutter liker at partneren er flau. 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #3 Skrevet 10. september 2017 Get over it ? Anonymkode: 57528...bdf
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #4 Skrevet 10. september 2017 12 minutter siden, Nisa skrev: På en måte er dette bra fordi noen gutter liker at partneren er flau. Hvordan? Anonymkode: 57528...bdf 1
Rotemor Skrevet 10. september 2017 #5 Skrevet 10. september 2017 48 minutter siden, Nisa skrev: På en måte er dette bra fordi noen gutter liker at partneren er flau. Vel, vel. De aller fleste MENN ønsker partnere som slipper seg løs. Du er den første til å påstå det som jeg har observert. (under sex, altså) Og det er jo nettopp det TS må jobbe med. 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #6 Skrevet 11. september 2017 Hallo.. kan jeg heller få noen råd på hvordan jeg kommer over det?? Ts Anonymkode: a7fa4...b4c
Antoinette Skrevet 11. september 2017 #7 Skrevet 11. september 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hallo.. kan jeg heller få noen råd på hvordan jeg kommer over det?? Ts Anonymkode: a7fa4...b4c Slutt med dette "milde" bdsm-opplegget. Det er åpenbart ikke din greie og respekterer han ikke det får du skille deg. Dette ødelegger deg psykisk på sikt. 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #8 Skrevet 11. september 2017 1 time siden, Antoinette skrev: Slutt med dette "milde" bdsm-opplegget. Det er åpenbart ikke din greie og respekterer han ikke det får du skille deg. Dette ødelegger deg psykisk på sikt. Du er rapportert Anonymkode: a7fa4...b4c 1
Antoinette Skrevet 11. september 2017 #9 Skrevet 11. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du er rapportert Anonymkode: a7fa4...b4c Ooook bdsm-folk er jammen redde for å høre at det de driver med kan påføre folk psykiske skader. 1
Gjest Sugemerke Skrevet 11. september 2017 #10 Skrevet 11. september 2017 Psykolog, sexolog eller hva dere har i nærheten.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #11 Skrevet 11. september 2017 Du trenger hjelp fra profesjonell, for dette er ikke normalt. Håper du får hjelp til dette da, for det ødelegger jo mye for deg og han. Anonymkode: 48201...726
Gjest padawan Skrevet 11. september 2017 #12 Skrevet 11. september 2017 PÅ meg høres det mer ut som TS er flau over ting hun tenner på fremfor at hun er flau for hva de faktisk gjør på soverommet. Sier som de over her; get over it and enjoy.
SlemUlv Skrevet 11. september 2017 #13 Skrevet 11. september 2017 Jeg var også kjempe flau før. jeg var flau for å komme, jeg var flau for å sprute (noe jeg kun har gjort siste 8 årene), jeg var flau for å innrømme hva jeg likte. Så fant jeg Kjære, som oppmuntret meg, som hele tiden fortalte at han likte det når jeg fikk kraftige orgasmer, når jeg spurtet. Og som likte de samme tingene som meg. Jeg fant en som VILLE gjøre meg trygg på megselv, og det har hjulpet Nå sier du at du har vært med ham i 7 år, og for meg høres det ikke ut som du er trygg på ham, i en seksuell setting, kanskje dere bør prate mer sammen? 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #14 Skrevet 11. september 2017 2 timer siden, kattepusen skrev: Jeg var også kjempe flau før. jeg var flau for å komme, jeg var flau for å sprute (noe jeg kun har gjort siste 8 årene), jeg var flau for å innrømme hva jeg likte. Så fant jeg Kjære, som oppmuntret meg, som hele tiden fortalte at han likte det når jeg fikk kraftige orgasmer, når jeg spurtet. Og som likte de samme tingene som meg. Jeg fant en som VILLE gjøre meg trygg på megselv, og det har hjulpet Nå sier du at du har vært med ham i 7 år, og for meg høres det ikke ut som du er trygg på ham, i en seksuell setting, kanskje dere bør prate mer sammen? Takk for seriøst svar:) Jeg har tenkt på det om jeg føler meg trygg, og det gjør jeg, ihvertfall til en viss grad. Men for å være ærlig føles det ut som jeg "driter meg ut foran en jeg er forelska i," og jeg blir redd for at han skal synes jeg er rar, selvom han vet og jeg vet at dette er noe både han og jeg liker. Når jeg fantaserer, tør jeg ikke tenke på ham, for jeg blir flau.. blir heller bare personer uten ansikt. Han gjør en innsats for å gjøre alt på en trygg og god måte, så det er hos meg problemet ligger... Anonymkode: a7fa4...b4c
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #15 Skrevet 11. september 2017 5 timer siden, Sugemerke skrev: Psykolog, sexolog eller hva dere har i nærheten. Takk skal undersøke det Anonymkode: a7fa4...b4c
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #16 Skrevet 11. september 2017 4 timer siden, padawan skrev: PÅ meg høres det mer ut som TS er flau over ting hun tenner på fremfor at hun er flau for hva de faktisk gjør på soverommet. Sier som de over her; get over it and enjoy. Noen tips på hvordan? Stemmer nok:) Anonymkode: a7fa4...b4c
SlemUlv Skrevet 11. september 2017 #17 Skrevet 11. september 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for seriøst svar:) Jeg har tenkt på det om jeg føler meg trygg, og det gjør jeg, ihvertfall til en viss grad. Men for å være ærlig føles det ut som jeg "driter meg ut foran en jeg er forelska i," og jeg blir redd for at han skal synes jeg er rar, selvom han vet og jeg vet at dette er noe både han og jeg liker. Når jeg fantaserer, tør jeg ikke tenke på ham, for jeg blir flau.. blir heller bare personer uten ansikt. Han gjør en innsats for å gjøre alt på en trygg og god måte, så det er hos meg problemet ligger... Anonymkode: a7fa4...b4c Det kan være så enkelt som at dere må snakke mer sammen, og det kan være mer komplisert som gjør at man trenger hjelp til å sortere tankene hos en psykolog eller sexolog. Det må dere nesten finne ut av sammen. Lykke til Det blir bare bedre, når man klarer å slippe seg litt mer løs
Gjest padawan Skrevet 11. september 2017 #18 Skrevet 11. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen tips på hvordan? Stemmer nok:) Ettersom du skriver som AB får jeg ikke sendt deg PM om dette men jeg har ikke noe annet tips enn å ha en sakte tilnærming til det. Ha en god dialog med partneren din underveis og ta det sakte men sikkert.
Gjest Elseby13 Skrevet 11. september 2017 #19 Skrevet 11. september 2017 Psykolog. Jeg tror du kanskje lider av en form for angst.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå