Gå til innhold

Menn som legger ann på mødre med barnevogn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjansen for at denne damen med barnevogn  er singel, er vel heller liten? Syntes det er rimelig slitsomt og kleint å måtte forklare at 'jo da, jeg har en fast partner, så det passer litt dårlig'. 

Trodde det var ganske innlysende?

Anonymkode: 85335...e18

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, menn ass.

Anonymkode: a8631...cc1

• Liker 2
Skrevet

Med så mange alenemødre vi har, så er det kanskje ikke så innlysende?

Ok, vi har ikke så mange, der overdrev jeg..
Jeg har ei venninne som er alenemor, og hun klager ofte på at menn ikke vil ha mødre...Hun datet en mann en god stund og det hele virket seriøst, helt til hun fortalte at hun hadde en sønn og der stakk mannen av... Og det har skjedd med hennes siste dater de 3 siste årene, sønnen var ikke baby da, eller er det nå ;)

Men det finnes mange alenemødre som vil ha en mann, men de stikker jo av, med en gang de hører at kvinnen har barn...
Så er kanskje du som bare er uheldig? :P 

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjansen for at denne damen med barnevogn  er singel, er vel heller liten? Syntes det er rimelig slitsomt og kleint å måtte forklare at 'jo da, jeg har en fast partner, så det passer litt dårlig'. 

Huffda. Hvordan skal han vite at du ikke er singel?

Anonymkode: 363c1...f08

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du ser så ung ut at han tror at du triller et småsøsken, eller at du er trillepike?

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror helt ærlig ikke menn tenker spesielt langt. Vi ser en fin dame og går i reptilmodus. Det er ingen som har hevdet at menn har vært spesielt kloke når det gjelder kvinner. Mange vil faktisk hevde at menn gjør de merkeligste ting nettopp i denne sammenhengen. 

• Liker 2
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel fint det vel, at menn legger an på kvinner med barnevogn. Tenk på alle alenemødre som har barn som trenger en stepappa.

• Liker 2
Skrevet

De er cucks, betamenn, ikke ekte menn. De er patetiske tøfler som er på søken etter en kvinne som kan bli deres gudinne som de skal beundre og tjene. Ekte menn før ikke på andre menns unger.

Anonymkode: d0b79...188

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

De er cucks, betamenn, ikke ekte menn. De er patetiske tøfler som er på søken etter en kvinne som kan bli deres gudinne som de skal beundre og tjene. Ekte menn før ikke på andre menns unger.

Skal man tro tidligere innlegg og slikt på siden så er det jo sånn nesten at kvinner med barn stiller lenger ned enn andre, og de som da går etter de med barn er menn som kanskje har barn fra før eller ikke er de kjekkeste. Med unntak selvfølgelig. Jeg tror at en grunn til at kvinner med barn som opplever at menn ikke vil være med dem, er at barnet kommer alltid først, samme som omvendt. 

Anonymkode: 961b9...e07

Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Mange heite alfamenn i Hollywood som velger seg damesom har barn fra før. Nå er som regel disse damene kjendiser og modeller da :laugh: men likevel. 

Anonymkode: 4cffa...eb8

• Liker 1
Skrevet

Føler at Tinder stort sett har alenemødre når drt kommer til min alder, så er vel mange som tenker det samme gjelder virkeligheten.

Skrevet (endret)
12 hours ago, AnonymBruker said:

Forstår ikke behovet for å snakke nedsettende om andre. :sukk:

Endret av AnonymSjiraff
Skrevet

Hvorfor er fremdeles alenemødre noe å se ned på egentlig? Er vi ikke snart vant til at det er ganske mange enslige forsørgere? Er så lei av at alle slike tråder skal bris om til at det er greit å rakke ned på mødre.

tenker at menn går etter gravide og de med barnevogn fordi han vet hun kan reprodusere, det ligger i menns natur. At han ikke er moden nok til å få barn eller være i et forhold betyr ikke at han ikke søker etter noen som kan bære frem hans avkom underbevisst.

Anonymkode: 75e04...57a

• Liker 1
Skrevet

Mjelk i puppa er så sexy. 

Neida, tror ikke det er veldig mange menn som går i reptilmodus når de treffer ei dame med barnevogn. Da må de være temlig langt inne i tunnelen 

Skrevet (endret)

Sjansen for at kvinner med barnevogn er singel er jævlig stor. Jeg legger an på de jeg vil. Barnevogn eller ikke. Blir jeg kåt av dama så prøver jeg meg.  Legger aldri an på de som har mange skrikerunger med seg, men de med en barnevogn går fint an å flørte med. Jeg legger an på de som er opptatt også jeg. Står ikke skrevet i pannen deres at de er singel eller opptatt og jeg har god sjanse for at de vil ligge med meg. Mange kvinnfolk som vil knulle selv om de er opptatt. 

Endret av Axl Rose
Skrevet
8 minutes ago, Bootyhunter said:

Sjansen for at kvinner med barnevogn er singel er jævlig stor. Jeg legger an på de jeg vil. Barnevogn eller ikke. Blir jeg kåt av dama så prøver jeg meg.  Legger aldri an på de som har mange skrikerunger med seg, men de med en barnevogn går fint an å flørte med. Jeg legger an på de som er opptatt også jeg. Står ikke skrevet i pannen deres at de er singel eller opptatt og jeg har god sjanse for at de vil ligge med meg. Mange kvinnfolk som vil knulle selv om de er opptatt. 

Du har hatt mange sterke meninger om utroskap, om kjærester som har vært utro mot deg. :klo:

Anonymkode: 64b88...a50

• Liker 4
Skrevet

De gangene en mann har lagt an på meg når jeg har vært alene ute alene med sønnen min, har utelukkende vært single småbarnsfedre (regner i alle fall med at de har vært single 😅). Like kleint hver gang 

Anonymkode: 1d576...da7

Skrevet

Hehe er jeg den eneste som syns det var bittelitt stas å bli lagt an på, der jeg tuslet rundt usminket i joggebukse og prøvde å få babyen til å sove? Er godt gift, men det hjalp på selvtilliten til en sliten småbarnsmor:)

Anonymkode: 79195...902

• Liker 2
Skrevet

Det er jo ingen her som har kommentert det at overskriften betyr jo faktisk an menn bruker barnevogn til å sjekke opp damer.

Det er i hvertfall en mulig tolkning, siden overskriften er semantisk flertydig.

Jeg prøver å se for meg hvordan det skal gjøres, men klarer ikke helt å se det.

Anonymkode: ffe75...21b

Skrevet

Mange menn drømmer om å være den ene spesielle hun er villig til å være utro med. De tror oppriktig at de er så spesielle at sjansen for de er den ene er meget stor. Tro det eller ei, men det er sånn mannehjernen fungerer (eller ikke fungerer om du vil)

Anonymkode: f1acc...15a

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...