AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #1 Skrevet 10. september 2017 Hvis de ikke får jenta de vil ha (så lett), er det vanlig å prøve å date flere kvinner i håp om å få følelser for denne? Har inntrykk av at enkelte kvinner gjør slik...er kvinne selv. Jeg harnprøvd, dette med å date, henge med menn fordi jeg vil få følelser men jeg begynner ofte heller bare å irritere meg fordi følelser aldri kommer. Forelskelse er vel noe som oppstår når man minst venter det.... Anonymkode: 2ff58...122
ajarRun Skrevet 10. september 2017 #2 Skrevet 10. september 2017 En vanlig måte å komme over forelskelse er å pule ti andre damer.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #3 Skrevet 10. september 2017 Kunne aldri gjort det! Jeg må alltid være "in tune"/ ærlig med meg selv. Tenner ikke på menn jeg ikke har følelser for. Det fysiske og det psykiske henger sammen. Folk som ikke har skjønt det, svikter seg selv. Anonymkode: 95104...18c
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #4 Skrevet 10. september 2017 Inspill fra menn? Anonymkode: b4d36...82d
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #5 Skrevet 10. september 2017 Jeg tror at det skjer. Jeg har hatt en som har vært forelsket i meg lenge, men jeg har ikke kunnet være sammen med ham pga. forskjellige ting. Dette har vært et sårt tema mellom oss, og det har vært litt konflikter de siste 2 årene. Mye styr frem og tilbake. Nå har han plutselig gått inn i et forhold med "kropp og sjel", og er dødsforelsket i en dame som er mye yngre, nettopp skilt med barn og som ser ut som hun er 20 år i oppførsel (er ca 30+) , og ikke lik ham i noe som helst (han er slutten av 30-årene) Når han ser meg, er han overlegen, og setter nesa rett i sky.... Helt teit hele greien, men jeg lurer nesten på om han gjør det for å få min oppmerksomhet.. (kanskje jeg er eplekjekk.. ) Men for all del - kan jo være at han har møtt drømmedama Anonymkode: b4d36...82d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå