AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #1 Skrevet 10. september 2017 Heihei. Jeg er en jente på 16 år og går på videregående skole, i 1.klasse. Det er en gutt i 2.klasse jeg har litt i kikkerten. Er ikke forelsket eller noe, men litt interessert kanskje. Vi snakker litt, ikke veldig mye for han er ikke så aktiv på sosiale medier. Vi har gått på samme ungdomsskole, og jeg har alltid syntes han har vært litt ekstra søt, da. Men i fjor sommer fikk han seg en kjæreste, like gammel som han, og jeg slutta egentlig å tenke på han i det hele tatt. Men så, i starten av sommeren sendte jeg en snap da jeg hadde gått ut av ungdomsskolen, og han skrev gratulerer etc. Etter det snakket vi en del. Jeg merket ikke noe på han om han var interessert, men venninnene mine sa hele tiden han var småkeen på meg, selv om han hadde en kjæreste. (De fleste av venninnene mine liker ikke kjæresten hans, så de ville de to skulle slå opp så han og meg kunne bli en greie). Han og meg snakka mye i løpet av sommeren, for begge har mange felles interesser. En kveld jeg var hjemme, sendte han meg mld klokken 2 på natta og ba meg komme ut. Da var han og kompisen hans utenfor huset mitt og ville ha meg med ut. Jeg ble med, og vi bare snakka og hadde det hyggelig, det skjedde ingenting. Men jeg reagerte litt, siden han hadde kjæreste.. Litt etter dette ringte han meg på facetime også, hvor vi snakka i tre timer, og igjen synes jeg det var merkelig oppførsel fra en som var i et så lykkelig forhold med en så bra jente. (Kjæresten hans er utrolig pen og hyggelig). Vi fortsatte å prate, også kom skolestart og jeg skulle starte på samme skole som ham. Vi snakket ikke særlig på skolen, fordi vi så hverandre ikke så ofte i gangene, men sa hei om vi gikk forbi hverandre. Det var en fest hos en klassekamerat av meg et par uker etter skolestart, men jeg var der ikke fordi jeg var hos faren min i en annen by. Da hadde han, gutten det er snakk om altså, og kjæresten hans dratt dit. Venninnen min fortalte senere at han hadde spurt hvor jeg var, og om jeg ikke kunne ta buss fra der jeg var for å dra dit etc. For ca en eller to uker siden fikk jeg vite av venninnene mine at han og kjæresten hadde slått opp (han slo opp), og at kjæresten hans hadde sagt "nå kommer du til å prøve deg på *navnet mitt*!" når han hadde slått opp. Jeg spurte han om det, og tydeligvis hadde han tenkt på det lenge fordi de ikke passa sammen. Kompisen hans sa til meg at alle bare venta på at de skulle slå opp. Jeg ble jo litt glad da jeg hørte det, men snakka bare med han som jeg alltid har pleid. Denne helgen var jeg på fest hos en venn av meg, og alle vennene mine var der også. Han her gutten jeg har litt i kikkerten spurte om han kunne komme, men jeg sa det ikke gikk fordi ingen andre enn de som var invitert kunne komme. Han sa han veldig gjerne ville komme fordi han ville være med meg. Utpå kvelden ble jeg litt full og sendte meldinger til han om at han måtte komme, og han kom ganske raskt sammen med et par andre kompiser. Det skal sies at eksen hans var på samme fest men dro litt før han kom. Da han kom, kasta jeg meg over han (det er ekstremt flaut å tenke på nå), og jeg holdt rundt ham hele kvelden. Jeg tok på han, strøk på ham og kysset ham på halsen og kinnet hele tiden.. han dytta meg ikke vekk, men han utnyttet meg heller ikke og råklina med meg eller tafset på meg, han bare lo litt ogsånt. Senere satte han seg ned og jeg satte meg på fanget hans og fortsatte å kysse på ham. Kysset ham på munnen flere ganger, og han ga meg raske kyss tilbake også. Han sa en gang at "nå er det like før jeg kliner med deg" eller noe lignende, men han gjorde det ikke. Selvom jeg kyssa på ham, strøk han på beinet opp mot skrittet osv (HJÆLP) så utnyttet han det ikke, men var ganske nøytral, og jeg spurte flere ganger "vil du jeg skal gå bort??" osv, men han sa "nei, men du kommer til å angre" osv. Fikk ikke sagt hadet til ham fordi alle måtte dra fra festen og ja. Han spurte meg dagen etter om det gikk bra med meg for jeg var relativt full, og jeg sa sorry for at jeg var innpåsliten, men han sa jeg bare var søt og at det gikk fint. Jeg er så jævlig flau fordi jeg føler jeg var sinnsykt innpåsliten og teit. Alle sa jeg burde slappe av, vennene hans også. Har i etterkant fått snapper av folk som spurte hva som skjedde. Alle så hvor full jeg ble og hvor mye jeg hang over gutten. Nå gruer jeg meg til å gå på skolen.. Men tror dere han liker meg? Eller er jeg bare desperat og han er hyggelig? Liker han ikke akkurat, men han er veldig snill og søt, så kunne likt å kysse og kose litt på han de neste festene. Men jeg føler bare alt ble rart nå. Han s også på festen "Du burde playa det litt lenger" osv - mener han at jeg burde vært mer tilbakeholden lenger? Føler jeg var skikkelig uclassy rett og slett, og for desperat for han? Og vennene hans må tro jeg er sprø. FOR et langt innlegg men måtte bare få det ut!! Hjelp, hva burde jeg?? Anonymkode: c313c...197
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #2 Skrevet 10. september 2017 Han liker jo oppmerksomheten din og syntes du er søt, men om han LIKER deg-deg vet du jo ikke før dere har hengt myyyye sammen. Men det er nok ikke noe sjakktrekk for noen av dere å sitte å kline på alle fester, når eksen hans og venner av eksen hans er der. SÆRLIG ikke hvis du faktisk ikke har tenkt til å bli kjæresten hans, da blir du bare partyhora som ødela forholdet dems. Og ja hvis han sa at du burde playa det litt lenger så mente han at han ville jakte på deg mye lenger og ikke at du kastet deg over han. Bare oppfør deg vanlig å se om han tar initativ til noe og hvis han gjør det så spør han hva han vil med deg for du er litt forvirra siden vennene hans sier han har likt deg lenge men du følte han ikke likte deg så godt siden han sa du ble for "på" han når du bare prøvde å vise han at du likte han også. Anonymkode: 4e210...cc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå