Gå til innhold

Bekjent som hele tiden er ute etter å få noe gratis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjent henne i noen få år nå, men det lille jeg ser får meg til å tenke mitt.

Hun smisker med andre og spør om hun kan få gratis klær. Og alt som gis bort på Facebook er hun snar å kapre. Det slår ikke feilt. Hun er der straks i kommentarfeltet! Hun kvier seg virkelig ikke..

Har også hørt av andre at hun blir invitert på skikkelige middager, men at hun kun byr på rester/enkle retter i sine invitasjoner.Jeg tenker at hun er parasittær. Men hun bryr seg som sakt ikke.

Flere som kjenner slike, og er det en type personlighet som får seg til slike ting?

Blir veldig flau på denne damens vegne..:P

Anonymkode: f9072...eb4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er hun voksen å etablert eller ung med dårlig råd? 

Høres jo ut som hun ikke har antenner for slikt, og det er gjerne slike mennesker man snakker om.

Kjente en slik en selv en gang, skulle by på alt som var til salgs av billige ting, eller ting som var gratis for så ofte å legge det ut for salg til dobbelt av prisen.

Anonymkode: 6e349...d17

Skrevet

"Om seg" kaller vi slike folk!

Kjenner ei..

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er hun voksen å etablert eller ung med dårlig råd? 

Høres jo ut som hun ikke har antenner for slikt, og det er gjerne slike mennesker man snakker om.

Kjente en slik en selv en gang, skulle by på alt som var til salgs av billige ting, eller ting som var gratis for så ofte å legge det ut for salg til dobbelt av prisen.

Anonymkode: 6e349...d17

Både hun og mannen har full jobb, hus og barn. Godt voksne er de også (40 årene).

TS

Skrevet

Jeg kjenner noen få sånne. De ser det ikke selv, men de liker rett og slett å føle seg sparsommelige. Det er et personlighetstrekk, ja.

Skrevet

Jeg holder meg unna sånne folk. Orker rett og slett ikke.

Anonymkode: 10b3d...18b

Skrevet
På 10.9.2017 den 22.47, Vicky__ skrev:

"Om seg" kaller vi slike folk!

Kjenner ei..

Bare sånn apropos, som jeg har hørt: "Man må være om seg hvis man skal få noe i seg og på seg." ;)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvordan smisker med andre og spør om å få gratis klær?? 

"Hørt fra andre"?

Hva kaller du folk som driver med sladder da?

Endret av NotNaomi
Skrevet
10 minutter siden, NotNaomi skrev:

Hvordan smisker med andre og spør om å få gratis klær?? 

"Hørt fra andre"?

Hva kaller du folk som driver med sladder da?

Vil du kalle en anonym tråd sladder så er KG gossip central. 

Det er vel ikke sladder med mindre hun slarvet til kjente om en felles bekjent. Ved navn. 

Tråd: Ei jeg kjenner har tatt tre aborter på like mange år, er ikke det drøyt? 

Over hekken: Lina har tatt tre aborter på like mange år, er ikke det drøyt? 

Første: Anonym diskusjon. Andre: sladder. 

Anonymkode: 35650...d7d

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil du kalle en anonym tråd sladder så er KG gossip central. 

Det er vel ikke sladder med mindre hun slarvet til kjente om en felles bekjent. Ved navn. 

Tråd: Ei jeg kjenner har tatt tre aborter på like mange år, er ikke det drøyt? 

Over hekken: Lina har tatt tre aborter på like mange år, er ikke det drøyt? 

Første: Anonym diskusjon. Andre: sladder. 

Anonymkode: 35650...d7d

Hun snakker om at hun har "hørt fra andre". Sladder. Og hvem bryr seg om at noen vil ha gratis ting på fb? 

Og jeg lurer fremdeles på det med smisking og å spørre etter klær!?

Skrevet

Ei jeg kjenner blir syk bare ordet abort blir nevnt. Det lyner fra øynene hennes hvis hun hører ordet abort.

Ja hun mistet. Ååå hun er visst litt sånn sensitiv hun bare. Å ja er jo ikke annet å regne med. Hun er jo bare sånn stakkars.

Ja hun er litt spiss av seg. Vi har ikke kontakt.

Anonymkode: 5fac8...9aa

• Liker 1
Skrevet

Hvor ble det egentlig av den tråden her på Kvinneguiden om "gjerrigknarker" fra jobb og privatliv?    

Anonymkode: 261cf...f6e

Skrevet
På 10.9.2017 den 22.41, AnonymBruker skrev:

Jeg har kjent henne i noen få år nå, men det lille jeg ser får meg til å tenke mitt.

Hun smisker med andre og spør om hun kan få gratis klær. Og alt som gis bort på Facebook er hun snar å kapre. Det slår ikke feilt. Hun er der straks i kommentarfeltet! Hun kvier seg virkelig ikke..

Har også hørt av andre at hun blir invitert på skikkelige middager, men at hun kun byr på rester/enkle retter i sine invitasjoner.Jeg tenker at hun er parasittær. Men hun bryr seg som sakt ikke.

Flere som kjenner slike, og er det en type personlighet som får seg til slike ting?

Blir veldig flau på denne damens vegne..:P

Vel, slike må man sette grenser for å slutte å gi dem ting og invitere dem med på middag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...