AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #1 Skrevet 10. september 2017 abonementet mitt på netflix gikk akkurat ut, og var ikke noe særlig mer der jeg ville se. Er det noe spennende serier på hbo nordic? Noe dere kan anbefale? Så suits og elementary på netflix etter tips fra dere på kg også sett how to get away with murder (men der var det mye jeg synes var teit) og the good wife. Likte westworld på hbo, men det har vel ikke kommet ny sesong? Anonymkode: a2f8c...a91
Siri_H Skrevet 16. september 2017 #2 Skrevet 16. september 2017 Fullførte nettopp A handmaids tale. Den syntes jeg var kjempebra i allefall, men jeg likte også boka som den er basert på da. 1
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 16. september 2017 #3 Skrevet 16. september 2017 (endret) . Endret 22. august 2018 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #5 Skrevet 16. september 2017 Big Little Lies. Six Feet Under. Veep. Anonymkode: 9b34d...ead
Vera Vinge Skrevet 16. september 2017 #6 Skrevet 16. september 2017 (endret) Vi har akkurat fått HBO Nordic, og føler jeg vil se "alt". Har så langt bare rukket å se den nyeste sesongen av Game of thrones og Big little lies og er nå halvveis gjennom The Office US (har sett mye før, men det tåler godt en reprise). Jeg vurderer så om jeg skal se True blood og Six feet under en gang til, eller om jeg skal se Westworld. Den nye sesongen av Twin peaks står også på lista. Venninner skryter veldig av A handmaid's tail, men tror den er litt grusom. Vi har også Netflix, men jeg syns det er mye mer på HBO Nordic som frister meg. Hvis du har Get, kan du forresten få HBO Nordic inkludert i abonnementet uten å betale noe mer (men du må gjerne ta bort noen andre kanaler, om du har grunnpakken). Endret 16. september 2017 av Vera Vinge 1
Mynona Skrevet 16. september 2017 #7 Skrevet 16. september 2017 Jeg har akkurat begynt å se på Divorce. Har bare sett en episode hittil, så kan ikke bedømme helt enda.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #8 Skrevet 16. september 2017 Jeg liker mesteparten av det som allerede er nevnt her, men må legge til "Insecure" 👏 Anonymkode: e80bc...e28
Gjest Sisti Skrevet 16. september 2017 #9 Skrevet 16. september 2017 Nesten alt der er jo bra. Big little lies og A handmaids tale er blant "nye", gode serier. The deuce er helt ny og har fått mye skryt.
Gjest Sisti Skrevet 16. september 2017 #10 Skrevet 16. september 2017 3 hours ago, Nasse Nøff ❤ said: HBO nordic suger. Funker fjell om du liker game of thrones, dexter, walking dead eller sex and the city. Jeg liker ingen av de. Så for meg er det absolutt ingenting å se. Du trenger ikke abonnement for å scrolle igjennom utvalget. Viaplay er mye bedre. For meg så er det kun viaplay og netflix som er verdt pengene. Kommer aldri til å betale for hbo. HBO er kvalitet, Netflix er kvantitet, og Viaplay er ingen av delene... Men hvis man foretrekker lette serier kan HBO være litt skivebom.
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 16. september 2017 #12 Skrevet 16. september 2017 (endret) På 16.9.2017 den 21.40, Sisti skrev: . Endret 22. august 2018 av Nasse Nøff ❤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå