AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #1 Skrevet 10. september 2017 Hvor kan en som er introvert søke seg sommerjobb? Er i tyveårene og har jobberfaring men litt kresen ettersom jeg blir lett sliten av mye stress og folk. Anonymkode: e5c31...3de
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #2 Skrevet 10. september 2017 Alle blir slitne av stress og mye folk. Det er faktisk helt normalt å være sliten etter en dag på jobb. Anonymkode: 9782e...2ea 4
Minlillesky Skrevet 10. september 2017 #3 Skrevet 10. september 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle blir slitne av stress og mye folk. Det er faktisk helt normalt å være sliten etter en dag på jobb. Anonymkode: 9782e...2ea Du kan ikke sammenligne en introvert med å være "sliten etter en dag på jobb". TS, jeg er introvert, og jeg stortrives som renholder. Akkurat passe sosialt, og mye egentid på jobb 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #4 Skrevet 11. september 2017 Jeg er også introvert, men jeg jobber som turistmedarbeider og servitør. Faktisk har jeg hatt veldig godt av å utfordre meg selv. Hvis du ikke vil det kan renholder være en grei jobb, men det er kanskje ikke en typisk sommerjobb. Kontorjobb av noe slag. Jeg tenker at de fleste typiske sommerjobber er jobber der du driver med kundebehandling i noe grad, så å finne en jobb der du ikke skal omgås andre blir veldig vanskelig Anonymkode: b098a...5f5 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #5 Skrevet 11. september 2017 19 hours ago, Minlillesky said: Du kan ikke sammenligne en introvert med å være "sliten etter en dag på jobb". Joda. Jeg er selv introvert. Anonymkode: 9782e...2ea 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #6 Skrevet 11. september 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er også introvert, men jeg jobber som turistmedarbeider og servitør. Faktisk har jeg hatt veldig godt av å utfordre meg selv. Hvis du ikke vil det kan renholder være en grei jobb, men det er kanskje ikke en typisk sommerjobb. Kontorjobb av noe slag. Jeg tenker at de fleste typiske sommerjobber er jobber der du driver med kundebehandling i noe grad, så å finne en jobb der du ikke skal omgås andre blir veldig vanskelig Anonymkode: b098a...5f5 Har ikke problemer med å omgås andre, bare ikke hele tiden. Så ser etter en jobb hvor man ikke må være det hver gang. Det å feks sitte i kassa på rema er ikke noe for meg. Har en del erfaring fra typiske kundebehandlings jobber, som butikk bla. Men dette var når jeg var yngre og ikke så bevisst på å ta hensyn til meg selv. Nå som jeg er blitt eldre er det viktig for meg å trives i jobben og gjøre noe som ikke sliter meg ut i lengden. Anonymkode: e5c31...3de
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #7 Skrevet 11. september 2017 3 minutes ago, AnonymBruker said: Har ikke problemer med å omgås andre, bare ikke hele tiden. Så ser etter en jobb hvor man ikke må være det hver gang. Det å feks sitte i kassa på rema er ikke noe for meg. Har en del erfaring fra typiske kundebehandlings jobber, som butikk bla. Men dette var når jeg var yngre og ikke så bevisst på å ta hensyn til meg selv. Nå som jeg er blitt eldre er det viktig for meg å trives i jobben og gjøre noe som ikke sliter meg ut i lengden. Anonymkode: e5c31...3de Ikke for å være frekk eller noe, men har du noen form for utdanning som gjør at du slipper å være kresen? De 2 første sommerjobbene jeg hadde hatet jeg som pesten, gledet meg kun til å dra derifra, men lønna var jo god, også fikk jeg noe på papiret. Anonymkode: dd509...5a1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #8 Skrevet 11. september 2017 Renholder på et kontor/i en bedrift der du kan utføre jobben etter at folk er gått hjem.Har hatt flere slike jobber,og det er bare så deilig.Gikk bare å hørte på musikk og slappet av.Fysisk sliten etter jobb,men aldri trøtt i hodet av folk og mas. Anonymkode: e2378...50e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå